با توجه به تخصیص کم بودجه برای دانشجویان، روسای دانشگاه ها باید توجه کنند که این کمبود هیچ خللی در ارائه مسائل رفاهي وارد نکند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه ها در جمع خبرنگاران افزود: امسال تخصیص بودجه دانشجویی از طرف معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری کم بود ولی ما به شدت دنبال تخصیص این بودجه به صد در صد هستیم.

وی گفت: مسائل رفاهی و غذا از مسائل مهم دانشجویان است که کمبود این بودجه نباید در ارائه این مسائل به بهترین نحو خللی وارد کند و روسای دانشگاه ها هم شاید نگران این بودجه باشند چرا که ما تمام سعی خود را برای حل این مشکل می کنیم.

** اجراي برنامه غربالگری سرطان سینه چشم انتظار بودجه

دستجردی در پاسخ به این سوال که برنامه های غربالگری سرطان سینه در کشور به کجا رسیده است عنوان کرد: یک برنامه غربالگری سرطان سینه را در سراسر کشور داشتیم. در 18 استان کشور قرار است این برنامه به صورت پایلود انجام شود و آمادگی های آن نیز وجود دارد. ولی اجرای آن نیاز به بودجه دارد.

وی ادامه داد: چرا که گروه هايی که می توانند در برنامه غربالگری شرکت کنند باید آموزش ببینند و نیاز به دستگاه های ماموگرافی سیار داریم که تمام این  موارد نیازمند بودجه است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار