برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی و غلط به کشور باید با آموزش ها لازم افراد جامعه را واکسینه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: برای بستن راههای نفوذ و ترویج فرهنگ غربی در میان مردم باید آموزش را از دوران ابتدایی و در مدارس اجرا کرد تا نسل جوان از گناهان و منکرات دوری شوند.

آیت الله طبرسی به در پیش بودن ماه محرم اشاره کرد و افزود: باید در ماه محرم از ورود خرافات ،دروغ درمقدسات دینی و احادیث بی محتوا بودن نوحه ها در مداحی ها جلوگیری شود تا هویت دینی و اعتقادی جامعه خدشه دار نشود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هم با بیان اینکه 8 هزار نفر امسال از غرق شدن در آب های دریای مازندران نجات پیدا کردند گفت: بیشترین غرق شدگان در مناطق خارج از طرح دریا شنا کردند.

ابراهیمی افزود: امسال برای اجرای طرح دریا 3 میلیارد تومان هزینه شد.

به گفته وی امسال هزار و 300 ناجی در طرح دریا شرکت کردند که تا کنون حقوق یک ماه را دریافت کردند و مابقی هنوز پرداخت نشده است.

حمیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران نیز در این نشست با اشاره به شرایط فرهنگ وارداتی دراستان گفت: سالانه 15 تا 20 میلیون مسافر مازندران سفر به می کنند که بعضی از این مسافران فرهنگهای غلط و غربی را به این استان می آورند که باعث از بین رفتن اعتقادات دینی و مذهبی مردم می شود که باید برنامه های جدی برای تدوین مقابله با این همه هجمه ها تدوین شود./س

برچسب ها: واکسینه ، جامعه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.