مدير شوراي روابط آمريکا و اسلام در واشنگتن تاکيد کرد تبليغات عليه اسلام در آمريکا در آستانه انتخابات رياست جمهوري تشديد شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني روسيا اليوم،  "نهاد عوض" افزود اين شورا تلاش متقابلي را براي اصلاح ديدگاه افکار عمومي آمريکا در مورد اسلام و مسلمانان آغاز کرده است.
عوض تصريح کرد: در سال 2008 هم يک گروه بيست و هشت ميليون نسخه از تصاويري را منتشر کرد که «جنگ اسلام افراطي عليه غرب» نامگذاري شده بود. هدف از اين اقدام تاثير گذاشتن بر راي دهندگان آمريکايي بود تا از راي دادن به باراک اوباما خودداري کنند.
وي خاطر نشان کرد: حدود پنجاه ميليون دلار براي ترساندن مردم آمريکا و مرتبط کردن اوباما به مسلمانان و اسلام هزينه شد.  البته تبليغات در آن زمان شکست خورد. اما پيامدهاي منفي دارد زيرا اطلاعات نادرستي از اسلام و مسلمانان منتشر مي کند.
گروه موسوم به «ابتکار آمريکا براي دفاع از آزادي» به رياست تاملا گيلر تبليغات گسترده اي را عليه اسلام و براي حمايت از اسرائيل، با نصب تابلوهايي در ايستگاه هاي متروي آمريکا آغاز کرده است. در پي اين تبليغات، خشونتها عليه مسلمانان و مساجد در آمريکا تشديد شد.

برچسب ها: بین الملل ، اسلام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار