امام جمعه موقت تهران گفت: با طلوع خورشيد ولايت بر خراسان شمالي و استقبال بي‌نظير مردم از جمله جوانان و نوجوانان، نسل چهارم انقلاب حضوري حماسي و ديدني را به منصه ظهور رساندند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمين كاظم صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تهران در خصوص اعمال تشديد تحريم‌ها بر عليه ايران اظهار داشت: دنيا ما را در شديدترين تحريم‌ها و به خيال خام خود ملت را در اثر تحميل فشارهاي اقتصادي قرار داده تا با اين كار بتواند مردم را نسبت به نظام بي‌علاقه كرده و دشمن سازد.

وي افزود: حضور خورشيد ولايت بر خراسان شمالي و استقبال بي‌نظير مردم مومن و خداشناس و فهيم اين استان از رهبر فرزانه انقلاب اين نقشه شوم آن‌ها را تا‌كنون عملي نكرده و نخواهد كرد.

امام جمعه موقت تهران يادآور شد:‌ مردم خراسان شمالي با شرکت در مراسم استقبال از رهبر انقلاب و حضور نسل چهارم انقلاب يعني نوجوانان و جوانان با حضور خود جلوه‌ ويژه‌اي را به اين صحنه داده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي با بيان اينكه رهبري در ايران سلطنت نيست بلكه استمرار حركت انبياء است، خاطرنشان كرد: وجود رهبر فرزانه انقلاب در دل‌هاي مردم و ملت همواره نمايان بوده است.

وي در خصوص صحبت‌هاي رهبر معظم انقلاب در سفر اخير خود به خراسان شمالي گفت: ايشان فرمودند يكي از دردهاي غيرقابل انكار گراني و همچنين بيكاري بخشي از جوانان ماست اما اين موضوع مشكلي نيست كه بتواند ملت غيرتمند ايران اسلامي را دچار مشكل كند و اين مسئله به زودي حل خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ملتي كه داراي جوانان مستعد و انقلابي است نشان داده كه همواره توان ساخت ماهواره، موشك‌ها و سلاح‌هايي را دارد كه با دانش‌ و فناوري خود آنها را ساخته‌اند كه اين نشانگر غيرت جوانان ايران اسلامي در برهه‌اي از اين تحريم‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي با بيان اينكه اجراي قانون يارانه‌ها نقطه عطف و شجاعت دولت بود‌، اظهار داشت: اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها بسيار برنامه خوب و مطمئني بود اما از طرفي با دادن يارانه‌ها به مردم و تقويت نكردن و مصرف نكردن اين پول‌ها در مسير توليد عوارض گراني حال حاضر كشور را به دنبال داشته است.

وي افزود:‌ با توجه به توليد ملي و مصرف كالاهاي داخلي مي‌توانيم اين مقدار آسيب‌ها را تا حد بسيار زيادي كاهش و در جهت مثبت حركت كنيم كه اين مسئله جز با همكاري ملت و مردم امكانپذير نخواهد بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينكه حركت‌هايي كه در مرز سوريه و تركيه انجام مي‌شود، نشات گرفته از طراحي‌هاي غرب و ناتو است، اظهار داشت: تركيه با طراحي غرب و ناتو دست به اقدام‌هاي اخير نظامي کرده است که براي اين حرکات اخير اين کشور با توجه به تحرکات آمريکايي و اسرائيلي متاسفم.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بيان اينكه تركيه نبايد با اتخاذ تصميمات نادرست به برادركشي در مرزهاي اين كشور با سوريه دست زند، اظهار داشت: مقامات ترکيه بايد با دقت در خصوص مسئله سوريه تصميم‌گيري کنند و اگر نه با اتخاذ تصميمات نادرست شرايط براي آنها وخيم خواهد شد.

صديقي در خصوص شرايط امنيتي كه در كشور بحرين وجود دارد، بيان كرد: علي‌رغم تدابير شرايط امنيتي، تظاهرات كوبنده مردم به پاخواسته بحرين ادامه دارد و با توجه به اينكه آل خليفه، اين كشور را تحت فشار نيروهاي عربستاني و غرب قرار داده اما در اين مسير شكست خواهد خورد و پيروزي از آن مردم انقلابي بحرين خواهد بود.

وي در خطبه‌ اول نماز جمعه تهران نيز با تاكيد به رعايت تقواي الهي به همه مومنان و خداجويان جهان اظهار داشت:‌ رعايت تقواي الهي، احترام به فرائض و شناختن مسئوليت‌ها و همت گماردن بر ايفاي مسئوليت‌ها، پرهيز از گناهان، برحذر بودن از رذايل اخلاقي و گريز از دام‌هاي شيطان از فضايل هر مومن و مسلماني در انجام رفتار و كردار است.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه نجات براي اهل تقواست و اسلام پلي است كه انسان را از هر خطري به خصوص آتش جهنم عبور مي‌‌دهد، گفت: كساني كه اين پل را در اختيار ندارند به سرنوشت بد و جهنمي دچار خواهند شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: صدیقی ، استقبال ، نسل ، چهارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار