پنجمین همایش همگانی توریسم ورزشی کشور با هدف همبستگی همگانی از طریق پرداختن به ورزش همگانی آغاز شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، این همایش ديروز در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هیات های دو و میدانی، ورزش های همگانی، اسکیت و دوچرخه سواری استان آغاز شد.

خسرو منعمی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: این همایش برای اولین بار با انجام سه ورزش همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه سواری از مشهد به مقصد چناران برگزار می شود.

وی یادآور شد: برگزاری چنین همایشی برای شناساندن فرهنگ غنی و تاریخ و تمدن کهن کشور به دنیا بسیار موثر است.

وی با اشاره به فواید این چنین حرکت هایی اظهار داشت: این حرکت می تواند با معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی کشور به جذب توریست از کشورهای سراسر دنیا کمک کند و باعث رونق صنعت توریسم در کشور شود.

منعمی گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از تمام ظرفیت های توریستی کشور به خوبی استفاده کنیم و این حرکت نمادین ورزشی می تواند در راستای گسترش صنعت توریسم کشور موثر باشد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: آغاز این حرکت از شهر مقدس مشهد را به فال نیک می گیریم و برای ورزشکاران آرزوی موفقیت می کنیم.

گفتنی است این همایش پس از خراسان رضوی در استان های خراسان شمالی، گلستان و مازندران ادامه پیدا می کند و در روز 26 مهرماه در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تهران به پایان می رسد./س


برچسب ها: پنجمین ، همایش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.