دهها نفر از مردم فلسطين با برپايي جشنواره اي در الخليل همبستگي خود را با اسيران اعتصاب کننده در بند رژيم صهيونيستي اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه  القدس ؛ اين جشنواره در همبستگي با اسيران فلسطيني به ويژه اعتصاب کنندگان در زندانهاي اسرائيل بر گزار شده است.

ممدوح حمامره گزارشگر اين شبکه اظهار داشت شرکت کنندگان در اين جشنواره سئوالات زيادي را در زمينه سرنوشت اسيران به ويژه اعتصاب کنندگان مطرح کردند .

يکي از شرکت کنندگان در اين جشنواره  به گزارشگر شبکه القدس گفت :گزارشهاي اخير از اعتصاب کنندگان حاکيست اوضاع جسماني اين اسيران وخيم است و در هر لحظه در معرض مرگ ناگهاني و سکته مغزي هستند به همين دليل ما اينجا جمع شده ايم تا با اعتراضهايمان شايد بتوانيم مشکلات اين اسيران فلسطيني را حل کنيم.

گزارشگر شبکه القدس افزود: اشک از چشمان مادران اين اسيران همواره جاري است و اين مادران آرزو دارند بار ديگر فرزندان خود را  آزاد ببينند. مادر ايمن الشراونه از مشکلات فرزندش مي گويد : پسرم اعتصاب غذا کرده است و اوضاع جسماني وخيمي دارد و روي تخت خوابيده است و نمي تواند بنشيند .

ممدوح حمامره همچنين در گزارش خود افزود: کوچک و بزرگ در اينجا جمع شده اند تا با هم همبستگي خود را با اسيران اعلام کنند.

يکي ديگر از شرکت کنندگان در اين تجمع اظهار داشت: ما به اينجا آمده ايم تا به اسيران آزاده بگوييم ملت فلسطين شما را تنها نخواهند گذاشت و از شما حمايت خواهند کرد. پيروزي با شماست و اتحاد و همبستگي شما رمز موفقيت شماست. برادران به جلو پيش برويد ما از شما حمايت مي کنيم.
برچسب ها: فلسطین ، اعتصاب ، اسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار