با تلاش متخصصان داخلي، خط توليد لوله گاز ترش 32 و 36 اينچ کارخانه لوله سازي ماهشهر آماده توليد انبوه شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، اين خط توليد، پارسال به طور آزمايشي کار خود را آغاز کرد و پس از موفقيت در توليد بر اساس استانداردهاي بين المللي آماده توليد در سطح ظرفيت اسمي کارخانه شده است.

مدير عامل شرکت لوله سازي ماهشهر گفت: ظرفيت اين کارخانه  350 هزار تن در سال است که  با  توجه به سفارش مشتريان، مي تواند لوله هايي با قطر 24 تا 56 اينچ گاز و ضخامت تا 1،4 اينچ شيرين و ترش را توليد کند.

وي افزود: در طراحي و ساخت اين کارخانه، متخصصان و کارشناسان داخلي نقش مهمي داشته اند.

اميني گفت: در کنار خط توليد لوله گاز ترش، يک آزمايشگاه مجهز بر اساس پيشرفته ترين فناوري روز جهان ايجاد شده است.

مدير عامل شرکت لوله سازي ماهشهر (سديد) با بيان اين که يکي از ويژگي هاي لوله هاي ترش ضدخوردگي و مقاومت بالاي آن در مقابل گوگرد (H2S) است، گفت: هم اکنون 198 شاخه لوله از اين نوع به طور آزمايش در کارخانه توليد شد که 110 شاخه آن با گذراندن آخرين مراحل آزمايشگاهي آماده به کارگيري است.

وي با تاکيد بر اين که توليدات اين شرکت در نوع خود در کشور ممتاز است، افزود: اين شرکت لوله گذاري ماهشهر آمادگي کامل دارد تا بخش چشمگيري از نيازهاي صنعت نفت به ويژه در بخش گاز را رفع کند.

شرکت لوله سازي ماهشهر در سال 1381 در زميني به  مساحت 19 هکتار در منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ماهشهر  پايه گذاري و در سال 1384 راه اندازي شد./س
برچسب ها: گاز ترش ، لوله ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار