معاون عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از آغاز تعمیرات کلی در این شرکت خبر داد.



مهندس محمد فرزانه مقدم در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بحث توقف کلی فعالیت پالایشگاه به درخواست شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تعمیرات کلی پالایشگاه از امروز به مدت 40 ساعت برنامه ریزی شده است تصریح کرد: در طول این مدت کلیه واحدهای عملیاتی پالایشگاه شامل پالایش گاز، گوگرد سازی، تقطیر و آب و بخار در حالت خاموشی قرار خواهند گرفت.

فرزانه مقدم ادامه داد: در طول این مدت، دریافت گاز ترش از چاه های منطقه خانگیران سرخس به طور کلی قطع می شود و گاز شیرین به مقدار شش میلیون متر مکعب، در این مدت برای مصارف اضطراری برقرار است.

این مقام مسئول ادامه داد: در طول مدت توقف کلی پالایشگاه، بازدید کلیدهای اصلی برق و نیروگاه و تنظیمات خاص انجام می شود و شبکه های توزیع آب و هوا سرویس کامل می شوند.

معاونت عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه گاز مصرفی استان های شمالی و شمال شرق کشور توسط پالایشگاه گاز خانگیران تامین می گردد تصریح کرد: در مدت توقف کلی با اتخاذ تدابیر لازم توسط دیسپچینگ مشکلی برای مصرف کننده های شهری بوجود نخواهد آمد و مصرف کننده های عمده نظیر نیروگاه های استان از فرآورده های نفتی استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه به اهداف تعمیرات کلی اشاره کرد و یادآور شد: هدف از انجام تعمیرات کلی، پایداری تولید و حفظ حداکثر ظرفیت در ماه های باقیمانده سال و آمادگی کامل در فصل زمستان خواهد بود.

فرزانه مقدم تاکید کرد: مردم با مصرف بهینه گاز، ضمن جلوگیری از افت فشار گاز در شبکه انتقال و توزیع، به حفظ محیط زیست کمک کنند/س


برچسب ها: معاون ، عملیات ، پالایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.