شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: نتانیاهو برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی ظرف سه ماه آینده را خواستار شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: نتانیاهو برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی ظرف سه ماه آینده را خواستار شد.

خاطرنشان می شود کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی اعلام کرد: نتانیاهودر نظر دارد امشب کنیست را منحل کند تا مقدمات برگزاری انتخابات زودهنگام فراهم شود.

وی ساعتی پیش در یک سخنرانی کوتاه تلویزیونی از تصمیم خود برای برگزاری انتخابات زودهنگام قانونگذاری خبر داد.

نتانیاهو افزود پس از رایزنی با رهبران احزاب مختلف ائتلافی با حزب حاکم، این تصمیم را اتخاذ کرده است. وی افزود با توجه به اینکه نمی‌توان تا پایان سال میلادی کنونی،‌بودجه‌ای مسئولانه برای سال دو هزارو سیزده تصویب کرد، چنین تصمیمی اجتناب‌ناپذیر است.

 در پیش‌نویس بودجه سال 2013 که یووال اشتاینیتز وزیر دارایی اسرائیل آن را تهیه کرده، تدابیر ریاضتی شدیدی لحاظ شده است که با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات در سال آینده میلادی، عملاً هیچ بختی برای تصویب شدن در پارلمان رژیم صهیونیستی باقی نمی‌گذاشت.

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام قانونگذاری، نتانیاهو بار دیگر قدرت را در فلسطین اشغالی در دست خواهد گرفت.

بر اساس این نظرسنجی که روزنامه هاآرتص آن را اواخبر سپتامبر منتشر کرد، حزب راستگرای لیکود به رهبری نتانیاهو در ائتلاف با دیگر تشکل‌های مذهبی و ملی‌گرای افراطی در مجموع به حدود شصت و شش کرسی از صد و بیست کرسی کنست دست خواهد یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار