عضو هيئت مديره اتحاديه فولاد و آهن از کاهش 20 تا 50 توماني در هر کيلوگرم محصولات آهن آلات در يک هفته اخير خبر داد و گفت: باتوجه به کاهش نرخ ارز، مشتريان و خريداران در انتظار کاهش بيشتر قيمت ها هستند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، چيت ساز افزود: افزايش توليد و واردات سبب افزايش قابل توجه عرضه محصولات فولادي و آهن آلات شده است.

وي با اشاره به کاهش تقاضاي فصلي در پاييز و زمستان گفت: عرضه کنندگان آهن آلات عمده محصولات خود را به دليل نداشتن مشتريان در انبارها ذخيره کرده اند که البته سازمان هاي نظارتي بر ذخيره و موجودي هاي نظارت دارند.

چيت ساز افزود: پيش از اين تعيين قيمت را فروشندگان در اختيار داشتند اما هم اکنون خريداران بيشترين نقش را در تعيين قيمت ها دارند و باتوجه به راه اندازي کارخانه هاي توليد فولاد در آينده نزديک پيش بيني مي شود ثبات پايداري در اين بازار حاکم باشد و برخلاف نيمه نخست سال، فراز و نشيب نخواهد داشت.

چيت ساز، تاثير نوسان هاي اخير قيمت آهن آلات را در قيمت تمام شده ساخت و سازها اندک دانست.

عضو هيئت مديره اتحاديه فولاد و آهن با بيان اينکه قيمت آهن آلات ثبات نسبي دارد، گفت: ايران هم رکورددار افزايش محصولات فولادي در سال جاري ميلادي است و کارخانه هاي جديد توليد فولاد هم در دست ساخت است./س
برچسب ها: فولاد ، آهن ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار