دبير كل جبهه مردمي اصلاحات گفت: بايد مجلس و دولت با يكديگر همكاري كنند و به فكر مشكلات اقتصادي مردم باشند و وحدت تنها راهبرد عبور از توطئه‌هاي دشمنان است.

محمد زارع فومني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه عناصر ضد انقلاب به دنبال آشفته كردن فضاي كشور هستند، گفت: با نزديك شدن به انتخابات رياست‌جمهوري آينده گروه‌هاي ضد انقلاب به دنبال فضاسازي عليه كشور هستند.

دبير كل جبهه مردمي اصلاحات ادامه داد: متاسفانه برخي از كانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري شانتاژهايي را عليه يكديگر انجام مي‌دهند و يكديگر را تخريب مي‌كنند.

وي افزود: به نظر ما كساني كه در برهه كنوني به دنبال ايجاد فضاي تهمت و افترا هستند همان كساني‌ هستند كه در فتنه 88 اقدامات ضد نظام انجام دادند.

فومني با تاكيد بر ضرورت تمكين تمامي گروه‌ها به قاون اساسي گفت: همه بايد به قانون بازگردند و به توسعه كشور كمك كنند.

دبيركل جبهه مردمي اصلاحات اظهار داشت: با كنار گذاشتن اختلافات سياسي مي‌توانيم دولت وحدت ملي را تشكيل دهيم.

وي با اشاره به ضرورت شكل‌گيري فضاي عقلاني در كشور، ادامه داد:‌ مسئولان نبايد يكديگر را تخريب كنند و همه بايد با همكاري به فكر پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي باشيم.

فومني تصريح كرد: مجلس و دولت بايد با يكديگر همكاري كنند و به فكر مشكلات اقتصادي مردم باشند و وحدت تنها راهبرد عبور از توطئه‌هاي دشمنان است.

دبير كل جبهه مردمي اصلاحات با اشاره به اقدام آمريكايي‌ها در خارج كردن نام منافقين از ليست سياه تروريستي خود، خاطر نشان كرد:
آمريكايي‌ها از منافقين استفاده مي‌كنند و خارج كردن نام آنان از ليست تروريستي، نشان مي‌دهد كه آمريكا برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي براي آينده دارند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: وحدت ، دشمن ، دولا ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار