دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت: تبليغات زودهنگام احزاب و تشكلها به معني تبليغات فردي نيست بلكه نوعي تاكيك براي آرايش سياسي آينده كشوراست.

محمدزارع فومني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ورود زود‌هنگام احزاب و تشکل هاي سياسي به عرصه انتخابات گفت: ورود زودهنگام احزاب و تشکلها به عرصه انتخابات، به نوعي آعلام آمادگي ورود كانديداها در خصوص تصميم گيري براي برنامه هاي آتي کشور است.

وي با تاکيد بر  تعيين شاخصه هاي انتخابات رياست جمهوري سال 92 توسط احزاب گوناگون اظهار داشت: بررسي شاخصه ها و معيارهاي انتخاب رييس جمهور اصلح به طور قطع به سطح بينش و آگاهي مردم و جامعه كمك مي‌كند و در نتيجه، جريان‌هاي سياسي  مي‌كوشند تا در آرايش سياسي آينده كشور تا حدودي تاثيرگذار باشند.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات در ادامه بابيان اينكه تبليغات زود هنگام براي ورود به عرصه انتخابات آينده به معني تبليغ فردي نيست، تصريح كرد: در واقع اين تاكتيك و استراتژي احزاب و گروها است كه انتخابات را به نفع فرد يا افراد تمام نشود بلكه آنها باتوجه به صلاحيت جامعه، تبليغات خود را بر پايه آزمايش شرايط كنوني انجام مي‌دهند تا در نهايت، يك نظرسنجي كلي درباره فضاي سياسي كشور به عمل آورند.

وي در پايان تصريح کرد: احزاب و تشكلها وظيفه دارند براي افزايش سطح آگاهي افراد در جامعه به بازتاب ويژگي ها و معيارهاي كانديدايي اصلح به عنوان رييس جمهور كشور بپردازند.

انتهاي پيام/ش3


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار