زين الدين زيدان ستاره سابق تيم ملي فوتبال فرانسه در ماه مارس آينده به نوار غزه سفر مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران،روزنامه ساندي انديپندت آفريقاي جنوبي گزارش داد زين الدين زيدان که نماينده يونيسف (صندوق کودکان سازمان ملل) است ‌ در راستاي  تلاش براي حل مناقشه منطقه خاور ميانه در ماه مارس آينده به  نوار غزه مي رود.

بر اساس گزارش اين روزنامه آفريقاي جنوبي  ، زيدان به نمايندگي از يونيسف از نوار غزه که در نتيجه حملات نظامي رژيم صهيونيستي ساکنانش با مشکلات زيادي مواجه هستند ديدن خواهد کرد.

 اين روزنامه در ادامه متذکر شد  زيدان از پيشنهاد يونيسف براي سفر به نوار غزه به گرمي استقبال و تاکيدکرده است با سفر  به غزه  تلاش خواهد کرد ساکنان اين منطقه را خوشحال کند.

به نوشته روزنامه ساندي اينديپندت زيدان از تحولات نوار غزه آگاهي کامل دارد و حوادث اين منطقه را با نگراني زياد پيگيري مي کند. او صحنه هاي کشتار بي رحمانه مردم بي گناه فلسطين و  ويراني هاي اين منطقه  ناشي از حملات اسرائيل را مشاهده کرده است  و آن صحنه ها را به ياد دارد .

روزنامه آفريقاي جنوبي به نقل از زيدان نوشت  اسرائيل بايد بداند امضاي موافقتنامه صلح با فلسطيني ها و تشکيل کشور مستقل فلسطين کليد حل بحران منطقه است و با تشکيل دو کشور مستقل فلسطين و اسرائيل ، ديگر شاهد جنگ و درگيري در منطقه نخواهيم بود .

برچسب ها: زیدان ، غزه ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار