حميدرضا آذرنگ و نگارش بخش پاياني «ترن»

«حميدرضا آذرنگ» نويسنده نمايشنامه «ترن» در حال حاضر مشغول نگارش بخش نهايي اين نمايشنامه هست، وي درباره اين اثر نمايشي بيان داشت: 80 درصد كار به پايان رسيده و مهمترين و حساس‌ترين كار بخش پاياني است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش «ترن» این نمایشنامه‌نویس ادامه داد: قبل از آغاز تمرينات بخش اعظم نمايشنامه‌ را به گروه دادم و گروه تمرين خود را آغاز كرده است، حالا بخش پاياني آن مانده، در پايان‌بندي نمايش نظر گروه اجرايي و بازيگران برایم مهم است و هميشه در نگارش نمايشنامه‌هايم سعي مي‌كنم پابه‌پاي گروه پيش بروم.

آذرنگ درباره ايده اوليه اين نمايشنامه نيز بيان داشت: به ايده اين نمايش پيش‌تر از اين‌ها فكر كردم، ترني كه از مبدا شروع به حركت مي‌كند و در آن افرادي با رنگ‌وبوي جنگ حضور دارند.

وي تصريح كرد: در مراحل اولیه نگارش درباره شيوه و تكنيك نگارش آن فكر نكردم و وارد نگارش نمايشنامه شدم. آزمون و خطاهاي زيادي كردم و حدود شش ماه درگير نمايشنامه بودم و در نهايت نگارش را آغاز كردم.

بر اساس این گزارش، در نمايش «ترن» كه از 14 آبان ماه در تالار اصلي تئاتر شهر روي صحنه مي‌رود، بازيگران هنرمندي چون فرزين صابوني، سينا رازاني، الهام كردا، نيما رئيسي و عليرضا محمدي به همراه حسین پاکدل و  شهرام حقیقت‌دوست و مهراوه شريفي‌نيا به ايفاي نقش مي‌پردازند.

نمایش «ترن» درباره 10 سرباز گمنامی است که جز شهدای گمنام بوده و با یافتن پیکر آنان قرار است تا آن‌ها را دفن کنند که در این میان اتفاقاتی می‌افتد...دهقان به همراه گروهش هفته آخر شهریور ماه تمرینات رسمی خود را در مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار