مدیر اجرایی صندوق جهانی توسعه شهرها گفت: برای توسعه شهری نیاز به همکاری میان شهرهای جهان داریم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،آلن سو در مراسم افتتاح دفتر آسیایی صندوق جهانی توسعه شهری در برج آلتون مشهد اظهار کرد: جهان شاهد شرایط پیچیده اقتصادی است و همه ما با بحران اقتصادی و مالی دست و پنجه نرم میکنیم که ما با تاسیس صندوق توسعه شهری به دنبال کمک به توسعه شهرها در جهان هستیم.

وی افزود: هیچ شهری به تنهایی نمیتواند توسعه پیدا کند، شهرها نیاز به همکاری با یکدیگر دارند و امروز در چارچوب انجمن جهانی کلانشهرها پذیرای 139 شهر جهان هستیم.

مدیر اجرایی صندوق جهانی توسعه شهرها با بیان اینکه مشهد از مدیریت قوی برخوردار است، تصریح کرد: امروز مشهد به دنبال شرکایی برای انجام پروژه‌های خود است و ما در صندوق جهانی توسعه به این شهر کمک خواهیم کرد تا بتواند امکانات مالی جدیدی پیدا کند.

وی افزود: ما نباید تنها در مورد دسترسی به منابع مالی تلاش کنیم، بلکه باید به دنبال دسترسی به دانش نیز باشیم.

سو در رابطه با اهداف انجمن جهانی کلانشهرها تصریح کرد: این انجمن در سال 1984 با هدف تعامل شهرداران و مدیران تمام شهرهای جهان ایجاد شد تا با این تعامل برای حل مشکلات مدیریت شهری راه حل‌هایی پیدا کرد.

وی افزود: ما می‌خواهیم با کمک یکدیگر مشکلاتمان را حل کنیم و شهرهایمان را توسعه بدهیم.

دبیر کل انجمن جهانی کلان‌شهرها به بحران مالی جهانی اشاره کرد و گفت: در این شرایط اگر مدیران شهرها با یکدیگر همکاری نکنند، نه‌تنها به حل بحران کمکی نمی‌شود بلکه بحران شدیدتر خواهد شد، امروز شرایط برای شهر نشین‌ها در شهرهای کشورهایی مانند اسپانیا و فرانسه بسیار سخت شده است و مردم با مشکلات فراوانی مواجه هستند.


برچسب ها: مدیر ، اجرایی ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.