قائم مقام اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دنبال ایجاد فضایی شاد و فرهنگی در سطح استان و کشور است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان هادی فیض منش با بیان اینکه هر اتفاقی در هر حوزه جشنواره با مشارکت کمیته اطلاع رسانی و ستاد خبری  پوشش داده می شود، افزود:پارسال سه هزار خبر از هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان تولید شد که بسیار چشمگیر بود.
وی با بیان اینکه هدف از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تنها اجرای نمایش نیست، گفت: هدف از برگزاری جشنواره ایجاد فضایی شاد و فرهنگی در سطح استان و کشور است که همین امر باید به خوبی در اذهان نمود یابد.
قائم مقام اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: با برگزاری مطلوب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می توانیم کشورمان را در سطوح مختلف بین المللی مطرح کنیم که با تلاش حوزه اطلاع رسانی این امر تحقق می یابد.
فیض منش با اشاره به اینکه امروز خنداندن مردم کار آسانی نیست،اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری جشنواره ای شاد و نشاط آور لبخند را به لبان کودکان و نوجوانان و خانواده ها هدیه کنیم.
نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهر در استان همدان برگزار می شود./س
برچسب ها: تئاتر ، فضایی ، شاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.