تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران با شکست مقابل الاهلی عربستان در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ادامه حضور در این رقابتها باز ماند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران با شکست مقابل الاهلی عربستان در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ادامه حضور در این رقابتها باز ماند.

در این بازی که از ساعت 20:45 در جده عربستان برگزار شد، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان ایران در این بازی تیم خود را با ترکیب رضا محمدی، مهدی جعفرپور، علی احمدی، فرشید طالبی، حسن اشجاری، عادل کلاه کج، امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، اروین بولکو، محمدرضا خلعتبری و رادومیر جالوویچ به میدان فرستاد.

داور این بازی نیز پیتر گرین از استرالیا بود که با کمک، براد هابسون هموطنش و صبری بن مات داد از مالزی این بازی را قضاوت می کردند.
در دقیقه 27 این بازی توپی به پشت مدافعان سپاهان فرستاده شد که در این صحنه مهاجم الاهلی با دروازه بان سپاهان تک به تک شد و و پس از گذشتن توپ از محمدی دروازه بان سپاهان، مهاجم حریف خود را به زمین انداخت که نظر داور این بود که پنالتی صورت گرفته و با دادن کارت قرمز به دروازه بان سپاهان وی را از زمین اخراج کرد.

دروازه بان سپاهان در هنگام خروج از زمین با اعتراض نسبت به تصمیم داور استرالیایی اذعان داشت هیچ برخوردی با مهاجم حریف نداشته است.

پس از این محمدباقر صادقی جایگزین خلعتبری در زمین شد و در درون دروازه سپاهان قرار گرفت اما ضربه پنالتی ویکتور سیموئز را نتوانست دفع کند و بدین ترتیب گل اول بازی برای الاهلی به ثمر رسید.

تیم الاهلی دو گل دیگر نیز در دقایق 35 و 45 توسط احمد الحسنی توانست به ثمر برساند و تنها گل سپاهان توسط فرشید طالبی در دقیقه 37 وارد دروازه الاهلی شد.

در نیمه دوم کرانچار برای جبران نتیجه احمد جمشیدیان و جواهیر سوکای را وارد زمین کرد اما این تغییرات نیز برای سپاهان کارساز نبود و در اکثر مواقع مهاجمان سپاهان در تله آفساید مدافعان الاهلی گرفتار شدند.

سرانجام عبدالرحیم جیزاوی گل چهارم الاهلی را در دقیقه 71 به ثمر رساند تا تنها نماینده باقیمانده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها کار خود را تمام شده ببیند.

الاهلی با این پیروزی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف الاتحاد دیگر تیم عربستانی این رقابتها برود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار