مسابقات لیگ برتر هندبال سال جاری 91 با حضور ده تیم از روز جمعه 14 مهر برگزار می شود.

علی حیات پور، مسئول برگزاری مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بیست و پنجمین دوره رقابت های   لیگ برتر هندبال  با شرکت 10 تیم از رو جمعه 14 مهر آغاز خواهد شد و نخستین هفته این مسابقات بعداز مدتها تاخیر بالاخره تیم ها به مصاف هم می روند.
 
وی تصریح کرد:  بر اساس برنامه ریزی های  فدراسیون قرار بود لیگ 25 از اول مهر آغاز شود که برخی تیم ها با مشکلاتی روبرو شدند و ما مجبور  شدیم مدتی را صبر کنیم.

حیات پور اضافه کرد:  تیم های جا مانده از این مسابقات تا روز دوشنبه 10 مهر فرصت داشتند تا مدارک خود را به فدراسیون ارسال نمایند که خوشبختانه آنها این کار را انجام دادند.
 
وی عنوان کرد:  فولاد مبارکه سپاهان،  کاسپین قزوین، شهرداری تبریز، ثامن الحجج سبزوار، نیروی زمینی تهران، شهرداری ارومیه ، هپکوی اراک، ستاره فروغ کبیر  کرمان ، صنعت مس کرمان، ثامن الحج مشهد تیم های حاضر در  لیگ برتر سال  جاری هستند.
 
حیات پور گفت: هر چند این مسابقات با کمی تاخیر برگزار  می شود اما با این حال تلاش ما این است که  تا پایان سال جاری  این رقابتها به اتمام برسد و به سال آینده نکشد.

وی اشاره کرد: رقابت های جام باشگاه های  آسیا را در سال جاری پیش رو داریم که دوازده آبان در قطر آغاز خواهد شد متاسفانه با انصراف ناگهانی سپاهان از این رقابتها فقط ثامن الحج سبزوار اعزام می شود قبل از این اتفاق ما در نظر داشتیم در زمان برگزاری این رقابتها، مسابقات لیگ برتر را تعطیل کنیم که با این اوصاف این مسئله منتفی شد.

حیات پور عنوان کرد: هر چند شانس ما این انصراف سپاهان برای کسب مقام های درخور شایسته کشورمان کم شد اما باید امیدوار باشیم که ثامن تنها نماینده کشور  مان در این مسابقات عملکرد بهتری داشته باشد و عنوان خوبی  کسب نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  سطح کیفی و کمی این رقابتها بسیار بالاست و تیم سبزوار باید با دقت و هوشیاری بالا به مصاف حریفان برود./مح
برچسب ها: مسابقات ، لیگ ، نخستین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار