در حالي كه شنيده مي‌شود قرار است مربي ديگري به كادر فني تيم ملي تكواندو بزرگسالان اضافه شود اما با گذشت چند روز هنوز چنين اتفاقي رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با قبول استعفاي رضا مهماندوست سرمربي موفق تيم ملي تكواندو در سال گذشته و جانشيني فريبرز عسگري، برخي كارشناسان عقيده داشتند در كنار عسگري و دستيار وي علي‌محمد بسحاق در تيم ملي، نياز به مربي ديگري نيز به چشم مي‌خورد اما با گذشت حدود يكسال از اين تغييرات هنوز مربي ديگري به كادر فني تيم ملي اضافه نشده است. در حاليكه پس از نتايج نه چندان راضي‌كننده تيم ملي در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن به گفته اكثر كارشناسان، از گوشه و كنار صحبت از تغييرات احتمالي در كادر فني تيم ملي شنيده مي‌شد.

طي چند هفته اخير نيز صحبت از اضافه شدن مربي ديگري به كادر فني تيم ملي بود اما تا كنون اين اتفاق رخ نداده است.

چندي قبل با تشكيل مجدد تيم ملي اميد با سرمربيگري بيژن مقانلو اين تيم با كادري جوان و جديد راهي پيكارهاي قهرماني آسيا شد و عنوان نايب قهرماني قاره را به دست آ‌ورد.

با تشكيل كميته ارزيابي و فني تكواندو طي 2 نوبت كه به بررسي نتايج تيم ملي در بازي‌هاي  المپيك پرداخت، بيژن مقانلو كه عضوي از اين كميته بود استعفاي خود را از سرمربيگري تيم ملي اميد اعلام كرد.

پس از اين استعفا گمانه‌زني‌ها براي جانشيني مقانلو در تيم ملي بزرگسالان ادامه داشت اما سرانجام براي رقابت‌هاي بين قاره‌اي همچنان عسكري با كمك بسحاق كادر فني تيم ملي را تشكيل داده‌اند و به نظر نمي‌رسد تا فرصت كم و حدود 2 ماه و نيم باقيمانده تا رقابت‌هاي جام جهاني تغييري در اين بخش صورت گيرد.

با استعفاي مقانلو از سرمربيگري تيم ملي اميد شنيده مي‌شد مسئولان به فكر بازگشت مجدد وي به كادر فني بزرگسالان چون گذشته هستند تا از تفكرات تاكتيكي و تكنيكي مقانلو در كنار عسكري استفاده كنند اما وجود برخي اختلافات ميان اين دو مربي خوب، مانع حضور وي شده است.

پيش از اين نيز مقانلو در كنار رضا مهماندوست مربي تيم ملي بود.

حدود پنج سال قبل با موفقيت تيم ملي اميد در ميادين بين‌المللي با سرمربيگري مقانلو وي در كنار مهماندوست و افلاكي در تيم ملي بزرگسالان فعاليت كرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار