مدیر پذیرش فرابورس از درج شرکت فرآورده های غذایی و قند چهار محال به عنوان بیستمین شرکت در بازار دوم خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فراورس ایران، سید مهدی علم الهدی با اعلام این خبر افزود:شرکت فرآورده های غذایی و قند چهار محال پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان شصت و هشتمین نماد معاملاتی و بیستمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

همچنین در پایان مبادلات  امروز ، ارزش معاملات فرابورس با معامله 50میلیون اوراق به 401.4 میلیارد ریال رسید.بیشترین حجم معاملات را ذوب آهن اصفهان داشت که با معامله29.5 میلیون سهم ، نرخ هر سهم آن 2356 ریال رسید.بیشترین رشد قیمت را در میان شرکت های فرابورسی بیمه دی کسب کرد که با رشد 4.9نرخ هر سهم آن به 2880ریال رسیدوکمترین رشد قیمت به بانک دی تعلق داشت که با 4.8درصد افت نرخ هر سهم به 1257ریال رسید. 

ادامه رقابت عرضه عمده ذوب آهن به دليل رقابت در دقايق پاياني جلسه معاملاتي در نماد ذوب4 تا قيمت 4،894 ريال، ادامه رقابت به فردا سه شنبه  مهر11 موکول شد.  
بازگشائي نماد معاملاتي شركت بيمه دي نماد معاملاتي شركت بيمه دي ،پس از ارائه اطلاعات شفاف سازي، از امروز با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 5 درصد معامله می شود. 

توقف نماد معاملاتي شركت هلدينگ توسعه معادن وصنايع معدني خاورميانه  
نماد معاملاتي شركت هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه ، برای برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده صاحبان سهام در چهارشنبه 12مهر ، در پايان معاملات امروز متوقف شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن هم با رشد اندک به 59هزارتومان رسید./عب
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، سهام ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار