سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس از حضور ارس در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران که اواخر مهر ماه سال جاری در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می شود خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی، تجاری و صنعتی و نیز رشد و گسترش مناسبات فرهنگی میان دو کشور در محل خانه ایران واقع در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می شود و منطقه آزاد ارس نیز با ارائه فرصتها و بسته های سرمایه گذاری در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ارس در این نمایشگاه 4 روزه که با هدف ارائه تولیدات و صنایع فعال و فرصت های سرمایه گذاری و بازرگانی مناطق آزاد کشور بر اساس نیازمندی های تاجیکستان و سایر کشورهای آسیای میانه تدوین شده در زمینه های تولید انواع صنایع نفتی و غیر نفتی ،زیرساخت های سرمایه گذاری و حمل و نقل و ترانزیت، ویژگی های خاص منطقه ای و قانونی و فعالیت های گردشگری بین المللی و بسیاری از مزیت های دیگر حضور می یابد.

یادآور می شود نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همت دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه کشور و همکاری سفارت ایران در تاجیکستان اواخر مهرماه سال جاری در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: ارائه ، توانمندی ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.