مدیر امور شعب بانک کشاورزی گلستان از پرداخت بیش از 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات بابت غرامت ناشی از سیلاب خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گرگان؛ محسن صادقی گفت: اعتباری بالغ بر یکهزار و 500 میلیارد ریال برای صندوق کشور لحاظ شده در صورتی که پرداخت غرامت امسال تا به اکنون بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال است که قطعا خیلی از غرامتها در حال بررسی است و پرداخت نشده و برخی غرامت‌ها نیز در راه است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال فصول پرخطری را در پیش داریم تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته آینده این موضوع در صحن مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت امیدواریم این اعتبار به نحوی لحاظ شود.

سرپرست امور شعب بانک ملی گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه یکهزار فقره پرونده به بانک ملی استان معرفی شده است خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده 800 فقره در قالب جعاله و 200 فقره نیز به صورت قرض‌الحسنه پرداخت شد.

رحمان تقوی با بیان اینکه تعداد یکهزار فقره تسهیلات بین 13 بانک استان توزیع شده است، ابراز داشت: از نیمه مرداد ماه پرداخت تسهیلات آغاز شده است که بر اساس آمار ارائه شده 45 درصد از این تسهیلات پرداخت شده، 40 درصد پرونده تشکیل و مابقی نیز در حال معرفی و جایگزینی هستند.

وی افزود: بر اساس مذاکراتی که با فرمانداران انجام گرفت بیشترین مشکل مراجعهکنندگان در بخش ضمانت بوده است که مقرر شد پرداخت تسهیلات با محوریت دستور فرمانداران صورت بگیرد.

سرپرست امور شعب بانک ملی گلستان در پایان اظهار داشت: در بعضی از شهرستانها نارساییهایی وجود داشت که با پیگیریهای انجام شده خوشبختانه مشکلات به حداقل رسیده است./س

برچسب ها: سیلاب ، گلستان ، غرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.