استاندار قم در پیامی هفته نیروی انتظامی را به پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی تبریک گفت.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  در پیام کرم رضا پیریایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی آمده است: هفته نیروی انتظامی، هفته تجلیل از مجاهدت، ایثار و تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم و پر تلاش نیروی انتظامی است که به عنوان باغبانان شجره طیبه انقلاب اسلامی و با تمام قوت و اقتدار و صلابت، از حریم نظم و امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید امنیت از ضروری‌ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه پاک و آرمانی است و بر این اساس، خدمات خالصانه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و تأمین رفاه و آسایش مردم، خدمتی بزرگ و جهادی بس مقدس و ارزشمند محسوب شده و شایسته تقدیر است.

در این پیام افزوده شده است: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نام و آوازه پرافتخار نیروی انتظامی با شجاعت، دلاوری، ایثار و غیور مردی همراه شده و نام پلیس، همان قدر که برای مجرمان و قانون‏شکنان وحشت آفرین و دلهره‏آور است، برای مردم ارمغان‏آور آرامش و آسایش خاطر است.

در این پیام تاکید شده است: بی شک اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط عمومی امروز جامعه ثمره حضور پلیس مقتدر و خدمتگزار برخاسته از ارزش‌های مردمی و انقلابی است که در کنار مردم و همسو با مطالبات آنان برای استقرار عدالت و صیانت از ارزش‌های الهی تلاش و مجاهدت وافر می‌کند. پرواضح است آحاد جامعه همواره قدردان خدمت بی منت تلاشگران عرصه نظم و امنیت هستند و به آن افتخار و اعتماد می‌کنند، اعتمادی که به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی، تقویت، اقتدار، کارآمدی و مقبولیت هر چه بیشتر نیروی انتظامی را به دنبال داشته است.

در پایان این پیام تصریح شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام حافظان و باغبانان عدالت اجتماعی به ویژه سردار مجتبایی فرماندهی انتظامی استان مقدس قم و تمام فرماندهان و کارکنان غیور این نیرو، تبریک عرض کرده، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در تأمین امنیت پایدار به عنوان زمینه ساز توسعه و رشد و بالندگی همه جانبه استان مقدس قم از درگاه ایزد منان مسئلت دارم./ج1

برچسب ها: قم ، پلیس ، پرسنل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.