دانشگاه قرآن و حدیث قم برای نخستین بار در رشته‌های علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر روایی و روانشناسی اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه گفت: اکنون دانشگاه قرآن و حدیث در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در شهرهای تهران، قم و اصفهان در حال پذیرش دانشجو است.

هادی حجت ادامه داد : دانشجویان این دانشگاه در چهار رشته علوم حدیث، علوم و معارف قرآن، کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

رشته‌های علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر روایی و روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا از دیگر رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد بوده که برای نخستین بار در آنها دانشجو پذیرش شده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث یادآور شد: اکنون در رشته‌های مدرسی معارف اسلامی با دو گرایش اخلاق، قرآن و متون، علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه، تفسیر تطبیقی و علوم حدیث تطبیقی در مقطع دکترا پذیرش دانشجو داریم.

4 هزار و 500 نفر دانشجوی حضوری و مجازی در دانشگاه قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند و تاکنون بیش از 700 نفر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

دانشکده علوم حدیث از سال 78 تا 91 به فعالیت پرداخت و در تیر امسال به دانشگاه ارتقاء پیدا کرد.//س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.