تاتنهام به رهبری مربی تازه کارش توانست پس از 23 سال یونایتد را در خانه شکست دهد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز،  آندره ویلاش بوآش که با سابقه ای نه چندان درخشان به تاتنهام آمده بود توانست طلسم پیروزی  مقابل شیاطین سرخ را برای این تیم بعد از سالها بشکند.

 وی دراین ارتباط گفت: ما تاریخ تیممان را بازنویسی کردیم برای ما شبی فوق العاده بود و سه امتیاز بسیار ارزشمند را کسب کردیم و می دانم این برد سه بر 2 مقابل بهترین  تیم لیگ برتر، چراغ راه ما خواهد  شد و انگیزه های زیادی برای ادامه راه فراهم خواهد آورد.

 درتونگز و گرت بیل دو گل اول بازی را برای تاتنهام به ثمر رساندند اما تعویض وین رونی در نیمه ی دوم جو بازی را بسیار رقابتی تر کرد.

نانی اولین گل را برای یونایتد به ثمر رساند اما تنها 1 دقیقه بعد دمپسی گل سوم را برای تاتنهام به ثمر رساند کمی بعد نیز شیجی کاگادا گل دوم را برای  یاران  فرگوسن به ثمر رساند و اما آنها زمان کافی را برای به ثمر رساندن گل تساوی بدست نیاوردند و در آخر و درخانه مغلوب تاتنهام شدند.

بو آش در ادامه افزود: ما با انگیزه برد بازی را شروع کردیم و بی نظیر نیز بودیم من گفته بودم حمله خواهم کرد و منچستر را در الثمورد به چهار میخ خواهیم کشیدو خوشحالم که اینچنین نیز شد./آق
برچسب ها: تاتنهام ، تاریخی ، ستودنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار