اسكولاري سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال برزيل مي گويد كه كار كردن زير نظر ورمان آبراموويچ مانند كار كردن در جهنم است.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسكاي اسپرتس، لوييس فيليپ اسكولاري سرمربي اسبق تيم ملي برزيل كه خود هفت ماه از سال 2008 ميلادي رادر چلسي گذرانده در مصاحبه اي گفته است: هر كس به عنوان سرمربي چلسي انتخاب شود زندگي اش جهنم مي شود.
وي همچنين در ارتباط با اخراج سرمربي پيشين اين تيم ويلاش- بوآش افزوده است: اخراج وي به نظر عجيب مي آمد، البته نه براي من كه همه ي اين اتفاقات را در آن تيم تجربه كرده ام.
اسكولاري كه قهرماني با تيم ملي برزيل در سال 2002 در چهارچوب رقابت هاي جام جهاني را در پرونده ي خود دارد، در تابستان 2008 به استنفورد بريج آمد و براي هشت ماه به تيم چلسي پيوست كه شنيده ها حاكي از آن است كه كار كردن با آبرهامويچ اصلا براي وي خوشايند نبوده است.
در سپتامبر سال ميلادي گذشته خوزه مورينيو كه خود عنوان قهرماني ليگ برتر را براي آبي پوشان چلسي به ارمغان آورد اين تيم را ترك كرد و جاي او را آورام گرنت كه او نيز با وجود رساندن چلسي به مسابقه ي فينال ليگ برتر، باز هم اخراج شد، گرفت.
اسكولاري برزيلي نيز در حالي بركنار شد كه پس از 36 بازي با حضور وي در تيم، چلسي در رتبه ي چهارم ليگ برتر قرار داشت.
زماني كه اسكولاري تيم را ترك مي كرد شايعاتي گريبان گير او و تيم چلسي بود حاكي از آنكه عده اي از بازيكنان با شيوه ي مربي گري وي مشكل دارند و از حضور او در تيم خوشنود به نظر نمي رسند.
حرف و حديث هايي كه امروز در زمان ترك بوآش نيز همچنان ادامه دارد.
اسكولاري در اين زمينه مي گويد: چيزي كه مشهود است، اين است كه عده اي ازبازيكنان روابطي مخفيانه بامالك باشگاه دارند و به نوعي مربي خود را دور مي زنند.
سرمربي پيشين پرتغال همچنين اضافه كرد: اينكه هر سال مربي تيمي كه زير نظر آبرا موويچ است عوض شود به صورت فرهنگ قالب و عادت مسئولان باشگاه چلسي درآمده است.
انگلستان تيم هايي نظير آرسنال دارد كه در آن مربي، آرسن ونگر درحالي چندين سال سرمربي گري تيم را برعهده دارد كه تنها 2 يا 3 بار عنوان قهرماني را براي آرسنال به همراه داشته است، اما انگار فرهنگ و قوانين چلسي متفاوت است!
او همچنين در مورد بوآش مي گويد: وي به زودي تجربه ي تلخ بودن در چلسي را فراموش خواهد كرد.
بوآش يك قهرمان است و قهرمان خواهدماند.
او مي بايست هشت تن از بازيكنانش را عوض مي كرد، امانتوانست تنها اشتباهش همين بود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار