كار در وايت هارت لين براي سرمربي جديد اين تيم به دلائل متعدد هرگز آسان نبود اما عدم نتيجه گيري هاي جديد نيز مزيد بر علت شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاري گاردين ، آندره ويلاش بوآش در حالي به تاتنهام آمده كه پيش از آن سرمربي اصلي ترين رقيب اين تيم چلسي و البته در آن تيم هم بسيار ضعيف عمل كرده بود همين موضوع سبب شد تا كارشناسان جو حاكم در تاتنهام را براي او بسيار سنگين ارزيابي كنند و البته عده اي هم معتقد بودند كه بهتر اين بود كه وي مدتي را استراحت مي كرد قبل از آنكه تيم جديدي را به دست بگيرد تا خاطره ي ناكامي او در چلسي از ذهن هواداران فوتبال پاك شود.

هوي ردنپ سرمربي پيشين اين تيم نيز از محبوبيت زيايد بين هواداران برخوردار بود و همين موضوع فشارها بر بوآش را افزايش مي داد اما به تازگي و پس از گذشت دو هفته از بازيهاي ليگ برتري عدم نتيجه گيري تا تنهام و تساوي آنها مقابل وست بروم مزيد بر علت شده است تا اعضاي هيئت مديره ي اين تيم به ارزيابي عملكرد وي بپردازند.

البته تنها با دو بازي انجام شده ي گذشته نمي توان در مورد عملكرد اين مربي تصميم گرفت همانطور كه ناكامي او در چلسي نيز نبايد به عنوان معرف او در جامعه ي فوتبال باشد چرا كه وي موقعيت هاي فراواني را با پورتو در سال 2011 تجربه كرده است قهرماني در ليگ باشگاه هاي اروپا و يك ليگ خانگي ديگر از موفقيت هاي بوآش در طول يك فصل بوده است.

اما مسئولان و اعضاي هيئت مديره ي تاتنهام با استناد به پس زمينه ي نامناسبي كه از وي در ذهن داشتند حالا تصميم گرفته وي را ارزيابي كند و اين موضوع به طور قطع نمي تواند پايان خوشي براي بوآش به همراه داشته باشد ناكامي در تاتنهام نيز اگر به عدم موفقيت او در چلسي اضافه شود كارنامه اي سياه براي او پديد مي آورد كه بوآش به همين سادگي ها نمي تواند از پس او بربيايد./ق

برچسب ها: ویلاش ، بوآش ، تاتنهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.