يك كارشناس سياست خارجي گفت: رژيم صهيونيستي با سخنراني خود به دنبال همراهي غرب و آمريكا براي حمله به تأسيات هسته‌اي ايران بود، در حالي كه آن‌ها هيچ اعتنايي به نظرات وي نكرده و با توجه به مشكلات داخلي خود، اين رژيم را در سياست‌هاي احمقانه‌اش همراهي نخواهند كرد.

سيد هادي سيد افقهي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنراني تمسخرآميز نخست وزير رژيم صهيونيستي در مجمع عمومي سازمان ملل درباره مسئله هسته‌اي ايران گفت: اظهارات نتانياهو نشانگر سست بنيادي رژيم غاصب صهيونيستي بوده و ناتواني آن‌ها را از ارائه يك سخنراني حرفه‌اي آشكار كرد چرا كه ياوه‌گويي نخست وزير اين رژيم درباره ايران، اجراي طنزي مضحك بيش نبود.  

وي افزود:‌ گسترش بيداري اسلامي در منطقه و سقوط ديكتاتورهاي هم‌پيمان رژيم صهيونيستي، به همراه مشكلات اقتصادي، روحي و تحقيري كه از شكست در جنگ با لبنان و غزه گريبانگير آنها شد، باعث وحشت و سرگرداني اين رژيم شده است.

اين كارشناس سياست خارجي تصريح كرد: رژيم اشغالگر صهيونيستي كه به هيچ تعهدي پايبند نيست و چندين قطعنامه سازمان ملل را ناديده گرفته است، حق ندارد براي كشوري مثل ايران كه همه فعاليت‌هاي هسته‌اي آن تحت نظارات آژانس قرار دارد، خط قرمز تعيين كند.

سيد افقهي با بيان اين كه نتانياهو از تريبون صلح و امنيت سازمان ملل سوءاستفاده كرده است، گفت: رژيم صهيونيستي با سخنراني خود به دنبال همراهي غرب و آمريكا براي حمله به تأسيات هسته‌اي ايران بود، در حالي كه آن‌ها هيچ اعتنايي به نظرات وي نكرده و با توجه به مشكلات داخلي خود، اين رژيم را در سياست‌هاي احمقانه‌اش همراهي نخواهند كرد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي جرأت حمله به ايران را ندارد چرا كه مي‌داند ايران منتظر فرصتي است تا با كوچكترين اشتباه از سوي اين رژيم، كار را يكسره كرده و براي هميشه اين رژيم را از صحنه روزگار محو كند.   


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار