" کريستين هرافسن" سخنگوي سايت ويکي ليکس تاکيد کرد که باراک اوباما از انقلاب هاي عربي در جهت اهداف سياسي خود بهرده برداري مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  تلويزيون راشاتودي ،" کريستين هرافسن"  در مصاحبه با اين شبکه گفت:« ويکي ليکس با افشاگري هايش دنياي خبرنگاري را متحول کرد و واقعيت  جنگ هاي آمريکا را در جهان برملا ساخت. من قبل از اينکه چندين ويدئو از جنگ عراق منتشر کنيم ، به بغداد رفتم و در محل درباره حادثه تيراندازي نيروهاي آمريکايي به سمت مردم تحقيق کردم و با مشاهده مدارک و طبق گفته هاي مردم دريافتم که آمريکايي ها مردم بي دفاع  را سلاخي  کرده اند و اين يک جنايت جنگي است.»
وي در ادامه با اشاره به پديده انقلاب هاي عربي گفت:« باراک اوباما از اين پديده در جهت اهداف سياسي خود بهره برداري کرده است. اين در حالي است که  دولت آمريکا از همين ديکتاتورهايي که مردم عرب سرنگون کردند ، حمايت مي کرد. و اين نهايت دورويي و رياکاري است.آمريکا از رژيم بن علي در تونس تا آخرين لحظات طرفداري کرد.همين داستان در مصر نيز وجود داشت.دولت آمريکا حتي بعد از سرنگوني مبارک تلاش کرد بازمانده رژيم يعني عمر سليمان را که رئيس تشکيلات شکنجه مصر بود ، جانشين مبارک کند.»
وي در بخش ديگري از مصاحبه اش ابراز اميدواري کرد که در آمريکا نيز جنبشي شبيه به بيداري اسلامي شکل بگيرد و مردم اين کشور بيدار شوند و دريابند که حقوق بشر در کشورشان رو به افول است و رسانه ها ديگر مانند گذشته آزاد نيستند.زمان آن رسيده است که مردم آمريکا متوجه شوند کشورشان در مسير بسيار نادرستي  قرار گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار