40 تن از اعضاي دو حزب 6 آوريل و انقلابيون مصري، با تقديم دادخواستي به دادستان كل اين كشور، ژنرال طنطاوي و دو تن از همكارانش را به كشتار تظاهرات كنندگان در خلال انقلاب مصر متهم كردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الشعب الجديد مصر؛ اين 40 تن از اعضاي دو حزب6 آوريل و انقلابيون مصر، روز گذشته با تنظيم دادخواستي از عبدالمجيد محمود دادستان كل اين كشور خواستند، هرچه سريعتر به اتهامات ژنرال محمدحسين طنطاوي وزير دفاع سابق، سامي عنان رئيس سابق ستاد نيروهاي مسلح و حمدي بدين فرمانده سابق پليس مصر كه در بين آنها كشتار معترضان و تظاهرات كنندگان در خلال انقلاب اين كشور وجود دارد، رسيدگي كند.
در اين دادخواست همچنين آمده است؛ شوراي نظامي مصر كه پس از انقلاب در اين كشور مدتي به قدرت رسيدند، از سرمايه هاي مصر سوء استفاده كرده و بحرانهاي زيادي همچون حادثه سپيد و پورسعيد را بوجود آورده و به افزايش هرج و مرج و بي ثباتي كمك كردند.
اعضاي دو حزب 6 آوريل و انقلابيون مصر در پايان دادخواست خود، از عبدالمجيد محمود دادستان كل مصر خواستند تا از خروج ژنرال طنطاوي و دوتن از همكارانش به خارج جلوگيري كرده و تحقيقات از اين سه تن را هرچه سريعتر آغاز كند.
برچسب ها: طنطاوی ، کشتار ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار