قائم مقام مدیر عامل شرکت آپتوس ایران گفت: شرکت های تولیدی قطعات بتنی توانایی تولید روزانه 6 متر مربع کف پوش صنعتی را دارند که با فرهنگ سازی استفاده از آن، این میزان تولید به 20 برابر افزایش می رسد

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران شهریار ظهوریدر نشست خبری امروز خود  با اشاره به اینکه به کاربردن کف پوش های صنعتی مزایایی بسیاری در بخش جداول شهری دارد گفت:کاربرد این کف پوش های در معابر فرعی به دلیل استحکام ،سبک بودن و ارزان تر بودن آن بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: این شرکت توانایی تولید روزانه 6 متر مربع کف پوش  صنعتی دارد که با فرهنگ سازی استفاده از آن این میزان  تولید به 20 برابر افزایش  می رسد.

ظهوری با اشاره به ا ینکه با توسعه زیرساخت های شهری مقوله بهینه سازی معبر شهری از اهمیت قابل توجهی برخوردار می شود افزود: شهرداری ها و پیمانکاران در راستای اصلاح و بهبود کف سازی معبر و سطوحی که تحت سایش هستند گام بر می دارد.

 قائم مقام شرکت آپتوس ایران با بیان اینکه این شرکت پروژه های بسیاری را در دست اجرا دارد افزود: ساخت پروژه 512 واحدی مسکن مهر واقع در در کرج  از جمله پروژه های این شرکت به شمار می رود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال باید اقتصاد مقاومتی را در تمامی موارد رعایت کنیم آنچه کهب اعث افزایش میزان بهره وری تولیدات میشود تمرکز بر روی تولید ملی است.
ظهوری در ادامه یادآورشد: تا زمانی که ابزار وامکانات کافی در اختیار تولیدکنندگان قرار داده نشود نمی توان انتظار تولیدات  با کیفیت  بالا داشت .

در همین راستا نیما امینیان مدیر عامل شرکت شایا تدبیر ایران  با اشاره به اینکه بتن سه مولفه دارد افزود: مقاومت ،کارایی ودوام که  اهمیت مولفه دوام از تمامی مولفه ها بیشتر است.
 
 وی در ادامه افزود: آزمایشات مختلفی از تمامی نسل های تولید قطعات بتنی صورت گرفته است که در بحث  دوام تفاوت فاحشی میان آنها وجود دارد.

مدیر عامل شرکت شایا تدبیر ایران یادآور شد:  بحث دوام  قطعات بتی در اقلیمهای مختلف تفاوت معانی واهمیت  بسیاری دارند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار