مديران و سينماگران به جاي جبهه گيري و زير سوال بردن کارهاي يکديگر بايد به تعامل سازنده بپردازند.

"شراره رخام" بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت توليدفيلم و مديريت آن در سينما اظهارداشت: در حال حاضر توليد فيلم در سينما با سرمايه‌گذاري‌هاي شخصي به دليل عدم اطمينان از بازگشت سرمايه، وجود برخي مميزي‌هاي دست و پاگير  و مشکلات پس از توليد فيلم با ريسک پذيري بالايي همراه است.
رخام با اشاره به تاثير سياست‌هاي مديريتي در جريان توليد فيلم خاطر نشانکرد: رعايت چهار‌چوبها و قوانين هر سيستمي الزامي است،‌ اما اگر اين قوانين باعث نگراني تهيه‌کنندگان از بازگشت سرمايه‌ و زيان آنها شود، کاهش تمايل سرمايه‌گذاران براي ساخت فيلم راه به همراه خواهد داشت.
وي افزود: سياست‌گذاران ضمن پشتيباني و ايجاد انگيزه در تهيه‌کنندگان بايد زمينه‌ي فعاليت بخش خصوصي را فراهم آورند، زيرا در غير اين صورت فعاليت سرمايه‌گذاران خصوصي کم رنگ خواهد شد.
اين هنرمند با تاکيد بر تاثير بخش خصوصي در روند فيلم سازي خاطر نشان کرد: در بخش دولتي به دليل وجود برخي بروکراسي‌هاي اداري، زمان بر بودن و در نتيجه توليدات اندک کار فاخري انجام نمي‌شود، اما در بخش خصوصي با وجود ريسک پذيري بالا مي‌توان عملکرد بهتري داشت.
 رخام در خصوص تاثير فيلم سازان در روند مديريت سينما بيان کرد: مديران و سينما گران به جاي جبهه‌گيري و زير سوال بردن يکديگر بايد به تعامل سازنده با يکديگر بپردازند و ضمن رعايت قواعد و اصول و خط قرمز‌ها با ايجاد امنيت شغلي بايد به توليد کنندگان اطمينان دهند.
اين هنرمند در پايان در خصوص تاثير جشنوارهها در کيفيت فيلم‌هاي توليدي اذعان کرد: اين جشنواره‌ها در صورت رقابتي بودن ، باعث افزايش کيفيت فيلم‌ها و در نتيجه سود‌آوري ميشود در غير اين صورت فقط صرف هزينه است./ص
برچسب ها: رخام ، دفاع ، مقدس ، سینما ، موهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار