رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان دامغان گفت: بيش از 400 نفر از شهروندان، دامغاني در سامانه رصد جهت اشتغال ثبت شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛علي اكبر مهرايي امروز در سومين جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان دامغان گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 489 شهروند دامغاني در ثبت سامانه رصد جهت اشتغال ثبت شده اند.
رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان دامغان با اشاره به ثبت 736 طرح مشاغل خانگي از سوي دستگاههاي اجرايي افزود: از اين تعداد 591 طرح تصويب و جهت دريافت تسهيلات به بانك هاي عامل ارسال شده است.
وي با بيان اينكه 18 ميليون و 821 هزار ريال ميزان تسهيلات به 591 طرح مشاغل خانگي از سوي بانك هاي عامل به متقاضيان پرداخت شده است گفت: دستگاههاي اجرايي بايد پس از دريافت اطلاعات متقاضيان طرح مشاغل خانگي آن را ثبت سامانه رصد نموده تا اطلاعات اين سامانه به روز باشد.
همچنين فرماندار دامغان در اين جلسه با بيان اينكه يكي از موقعيت هاي دولت نهم و دهم ايجاد اشتغال بوده گفت: ايجاد طرح مشاغل خانگي يكي از بهترين اقدامات دولت محسوب مي شود.
مرتضي علي آبادي با اشاره به اينكه همه مسئولان بايد تلاش كنند تا با ايجاد اشتغال دولت را در اجراي طرح و هدف خود ياري كنند افزود: سال گذشته شهرستان دامغان توانست رتبه خوبي در جهت ايجاد اشتغال و طرح مشاغل خانگي در سطح استان سمنان كسب كند و امسال نيز بايد كوشيد رتبه خوبي در اين زمينه به دست آوريم.
گفتني است در اين جلسه هر يك از اعضا به ارائه گزارش از چگونگي وضعيت ايجاد اشتغال و طرح مشاغل خانگي از سوي دستگاههاي اجرايي خود پرداختند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار