سخنگوي فدراسيون شنا گفت: اينكه شناگري طي پنج سال موفق به ثبت ركورد نشود، خنده دار است.

محسن سميع زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات قهرماني آسيا آبان ماه سال جاري به ميزباني امارات و در رشته هاي شنا، شيرجه و واترپلو برگزار مي شود و حضور نمايندگان كشورمان در اين رقابت ها، فقط براي كسب آمادگي لازم خواهد بود.

وي گفت: قرار است آخرين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي شنا نيز به مدت 2 روز برگزار شود و در صورتيكه شناگران حد نصاب لازم را بدست آوردند، به اين بازيها اعزام مي شوند و در صورتيكه شناگري موفق به ثبت اين ركوردها نشوند، به بازيهاي قهرماني آسيا اعزام نخواهند شد.

سميع زاده اظهار داشت: ثبت اين ركوردها بسيار سخت است، اما باتوجه به اينكه هدف ما رشد شناي كشور است، به همين دليل با گذاشتن ورودي به دنبال افزايش سطح فني شناگران تيم و باتوجه به اينكه شنا در حال پوست اندازي است، به همين دليل ما اميدواريم از اين طريق چهره هاي نوظهوري را شناسايي كنيم.

وي تصريح كرد: هيچ مشكلي در خصوص اعزام و آماده سازي تيم هاي ملي نخواهد بود و بحث آمادگي ملي پوشان بايد در ساير رشته ها از جمله واترپلو نيز صدق كند. به همين دليل، در صورتيكه قرار باشد تيم ملي در بين 6 تيم در جايگاه آخر بايستد، به همين دليل واترپلوئيست ها به اين رقابت ها اعزام نخواهند شد.

سخنگوي فدراسيون شنا خاطرنشان كرد: يكي از شناگران در مصاحبه اي از ثبت اين ركوردها گله كرده بود و به اعتقاد من، شناگري كه طي پنج سال نتواند ركوردي را به ثبت برساند، خنده دار است و هدف ما از گذاشتن ورودي مسابقات، ثبت ركوردهاي ملي است و اميدواريم در دومين مرحله تست انتخابي تيم ملي شناگران ركوردهاي ملي را نيز به ثبت برسانند و از اين طريق بهترين ها را به مسابقات امارات اعزام كنيم.

سميع زاده در خصوص بازگشت مجدد حضرتي به تيم ملي شنا، اظهار داشت: پس از انجام صحبت با خشايار حضرتي مربي تيم ملي شناي كشورمان، قرار شد وي برنامه هاي خود را به ما اعلام كند تا در صورت به توافق رسيدن نهايي، وي بار ديگر فعاليت خود را در تيم ملي، آغاز كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار