سرمربی تیم نفت تهران گفت: از این پیروزی مسرور بوده و به بازیکنانم خداقوت می گویم، آنها توانستند با کسب 3 امتیاز این بازی ذخیره های امتیازی آینده خود را بیشتر کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ، منصور ابراهیم زاده پس از پیروزی تیمش مقابل صبا در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول بد بودیم و دلیلش این بود که سعی کردیم سازماندهی دفاعی خود را حفظ کنیم. وقتی نمی دانیم چه زمانی مسابقه داریم نمی توانیم نوع تمرینات مخصوص مسابقه را داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: صبا روز پنجشنبه بازی تدارکاتی داشت و از لحاظ فنی برای این بازی آمادگی پیدا کرد. ما سعی کردیم مشکلات را اصلاح کنیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و چندین شانس گلزنی را بدست آوردیم. صبا هم تیم هماهنگ و سرعتی بود و بازیکنانش بسیار با تکنیک بازی کردند.

ابراهیم زاده افزود: از این پیروزی مسرور بوده و به بازیکنانم خداقوت می گویم آنها توانستند با کسب 3 امتیاز این بازی ذخیره های امتیازی آینده خود را بیشتر کنند.

سرمربی تیم نفت تهران با اشاره به استرس زیادی که روی بازیکنان نفت وجود داشت تصریح کرد:  نتایج گذشته تیم مقابل صبا و ناکامی های نفت در ورزشگاه تختی مسائلی بود که همه اینها روی تیم فشار آورد امادر نیمه دوم مشکلاتمان را اصلاح کرده و شرایط بهتری بدست آوردیم در نهایت خوشحالیم در این دیدار پیروز شدیم.

وی در خصوص اعتراض صبایی ها به عملکرد اشتباه ترکی روی صحنه پنالتی تصریح کرد: ممکن است خیلی اتفاقات در جریان بازی رخ دهد اما ما آنها را درست تشخیص ندهیم. ما باید فیلم بازی را ببینیم ضمن اینکه ترکی هم یکی از داوران خوب ایران است و در اکثر مواقع تصمیمات خوبی گرفته است.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد اینکه آیا نفت در ادامه مسابقات می تواند صدرنشینی اش را حفظ کند اظهار داشت: اگر فشار روی تیم ما نباشد و آرامش تیم حفظ شود طبق برنامه ریزی خود جلو می رویم و می توانیم امیدوار به کسب نتایج خوب نفت در لیگ باشیم./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار