سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متأسفانه چند سال بحث خصوصی سازی در فوتبال مطرح می شود اما هیچ نکته مثبتی در بحث خصوصی سازی در فوتبال نمی بینیم.

منصور ابراهیم زاده درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ فوتبال در حال حاضر یک صنعت است نباید آن را فقط یک وسیله تفریحی برای شاد کردن مردم دانست. ما اگر بخواهیم فوتبال پویایی داشته باشیم رویدادهای فوتبال را مثل مسابقات غرب آسیا، جام ملت های آسیا و حتی جام جهانی فوتبال را که کشورمان داشته باشیم کاری که در حال حاضر والیبال دارد انجام می دهد و نتیجه آن را هم گرفت.

وی در ادامه افزود: مشکلات سخت افزاری و مالی که برخی از تیم های تهرانی و شهرستانی دچار آن هستند برای شرایط فعلی حال حاضر نیست. ما باید آرام آرام شرایطی فراهم بیاوریم که باشگاه خودشان یک استادیوم مستقل داشته باشند.

ابراهیم زاده تصریح کرد: من در درجه اول امیدوارم سهمیه افزایش پیدا کنند اما با افزایش پیدا کردن سهمیه ایران در آسیا دلیلی بر رفع نقاط ضعف نیست.

به نظر من باید درباره افزایش سهمیه ایران تحقیق کرد که آیا به نفع فوتبال ایران است یا به ضرر آن مهم ترین نکته ای که باید مدیران و فدراسیون فوتبال ما به آن توجه کنند کیفیت برای ما لیگ برتر است، کمی کیفیت بازی ها در لیگ برتر افت پیدا کرده است که باید علت این موضوع را بررسی کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار