سرمربی تیم نفت تهران گفت: آرزو می کنم درپایان مسابقات لیگ جایگاهی که امروز در اختیار داریم را از آن خود داشته باشیم و برای دستیابی به این آرزو تلاش می کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ منصور ابراهیم زاده پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: بازیکنانم برای این مسابقه انگیزه زیادی داشتند و تنها مشکل‌شان استرس بود که در نیمه اول به عینه آن را شاهد بودید.

وی افزود: بازیکنان در نیمه اول دیدار مقابل پرسپولیس به خوبی حریف را کنترل نکرده و شرایط ایده آلی نداشتند با توجه به اینکه تیم پرسپولیس برای فرار از وضعیت موجود به بازی آمده بود تا روی دروازه ما فشار بیاورد با تقسیم بندی زمان مسابقه سعی در کنترل حریف و اجرای خواسته های خود داشتیم.

ابراهیم زاده گفت: ما در نیمه دوم عملکردی بهتر داشتیم شاید اگر شاگردانم قدری همکاری خود را بییشتر می کردند به گل می رسیدیم.

وی عملکرد تیمش را راضی کننده و خوب عنوان کرد و گفت: با این بازی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم شاگردانم اعتماد به نفس لازم را پیدا کردند تا در دیدارهای آینده بهتر بازی کنند.

وی با اشاره به صحنه مشکوکی که درون محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و نفتی ها اعتقاد داشتند پنالی بوده است گفت: من از صحنه دورتر از داور بودم اما بازیکن من جلوتر از مدافع پرسپولیس بود من دیدم مهاجم تیم نفت سرنگون شد. اظهار نظر در این خصوص را به کارشناسان داوری محول می کنم.
 
وی اظهارنظر در خصوص تیم پرسپولیس را خارج از حیطه وظایف کاری خود عنوان کرد و گفت: باید در خصوص تیم خود صحبت کنم اما در مورد تیم پرسپولیس نیز باید بگویم به دلیل استرس و فشار زیادی که روی بازیکنان این تیم است نتوانسته نتیجه بگیرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار