شجاعی:

من منشوری نیستم، بازیکنان و مربیان منشوری می شوند!/ انتخابات تیر و کمان قانونی بود

رئیس جدید فدراسیون تیر و کمان در جمع خبرنگاران با انواع و اقسام سوالات حاشیه ای از جمله بحث منشوری بودن در رشته ی فوتبال مواجه شد و با رد تمام این مسائل بر قانونی بودن مجمع تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد علی شجاعی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدارسیون تیر و کمان با 44 رأی در جمع خبرنگاران گفت: این مجمع از نظر قانونی هیچ مشکلی نداشت و تفاوتی نیز با سایر انتخابات فدارسیون ها ندارد. بحث تعلیق از سوی فدارسیون جهانی با رایزنی های مجامع مختلف وجود دارد اما این موضوع را سوء تفاهمی از سوی فدارسیون جهانی می دانم که امیدوارم سریعتر برطرف شود.

وی ادامه داد: نامه فدراسیون جهانی 2 ماه قبل به کمیته ملی المپیک ارسال شده و دلیل آن نیز مدارک ارسال شده از حوزه هایی است که با فدارسیون جهانی ارتباط دارند اما امیدوارم به سمتی حرکت کنیم که فدارسیون جهانی نیز در مورد ایراد نداشتن این مجمع توجیه شود.

شجاعی تأکید کرد: دوره رئیس قبلی فدارسیون تمام شده بود و روند برگزاری مجمع نیز بر اساس مسیر تعیین شده در اساسنامه بود.

*شانس حضور از کسی گرفته نشد

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با توجه به رأی های صادر شده یک مخالف هم در کل کشور نداشتید ؟ اشاره کرد: چنین شرایطی که در بسیاری از فدارسیون ها دیده می شود این انتخابات هم مانند سایر مجامع انتخاباتی بوده و تمام اهالی این رشته فرصت حضور و ارائه نظرات خود را داشتند. این شانس از هیچ کس گرفته نشد حالا اگر نتیجه به این شکل رقم خورد باید به نظرات احترام گذاشت.

شجاعي تصريح کرد: رأی گیری از اعضای مجمع فدارسیون به شکلي انجام می شد که رأی هر فرد از سوی سایرین قابل مشاهده بود و به نوعی استقلال فرد رأی دهنده در زمان رأی دادن زیر سوال می رفت.

رئیس جدید فدراسیون تیر و کمان توضیح داد: بحث رای گیری به صورت شفاف و در حضور همه انجام می شد، چون نتیجه به این شکل (44 رأی مثبت از 45 رأی مأخوذه) بوده نباید گفت که حتمأ  تخطی صورت گرفته است.

*هر نامی مطرح می شد، زیر سؤال می رفت

رئیس جدید فدارسیون تیر و کمان گفت: روند این انتخابات در تمام فدارسیون های دیگر نیز دیده می شود، آبتین رحیمی و منوچهری نماینده ورزشکاران، همگی در ماههای اخیر عضویت تیم ملی را داشته اند و قطعأ هر نام دیگری هم که مطرح می شد، زیرا سوال می رفت.

شجاعی در مورد بحث منشوری بودن و حضور در لیست 101 نفره فدارسیون فوتبال گفت: اصلا این موضوع صحت نداشته و آن را تکذیب می کنم. نام  منشوری یا به بازیکن و یا مربی داده می شود، تا زمان حضور من در تیم شهرداری بندر عباس نیز هیچ اتفاق خاصی در حوزه مدیريت رخ نداده است./مح

برچسب ها: شجاعی ، منشوری ، مربیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.