فدراسیون جهانی تیروکمان در نامه دیگری به علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران درخواست برگزاری هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیروکمان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تام دیلن دبیر کل فدراسیون جهانی تیروکمان در نامه جدیدی خطاب به علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که به نظر می رسد پس از جلسه دو طرف در جریان بازیهای المپیک در لندن، هنوز پیشرفتی در رابطه با مسائل فدراسیون تیروکمان ایران حاصل نشده و باید هر چه سریعتر مجمع مربوط به انتخاب رئیس فدراسیون تیروکمان به ریاست کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون برگزار شود.

دیلن در ادامه این نامه تصریح کرد: مجمعی که به ریاست شخص دیگری برگزار شده یا در حال برگزاری باشد از نظر فدراسیون جهانی معتبر نخواهد بود. با این حال چنانچه اساسنامه فدراسیون رعایت شود و انتخابات به طرز صحیحی برگزار گردد، هیچ چیز مانع از نامزدی شجاعی یا شخص دیگری برای احراز این سمت نمی شود.

وی همچنین خواستار پیشرفت در زمینه از بین بردن احتمال برکناری روسای فدراسیونها توسط وزیر ورزش بدون برگزاری مجمع شد و ادامه داد: ما اینطور در نظر می گیریم که مجمع عمومی برگزار شده اساسنامه را نیز به این منظور تغییر خواهد داد که پس از آن می توانید اساسنامه را برای اطلاع و تایید به فدراسیون جهانی ارسال کنید.

ترجمه نامه فدراسيون جهاني

به جناب آقای علی آبادی

ریاست محترم کمیته ملی المپیک

جناب آقای علی آبادی

در پی جلسه ای که در لندن داشتیم، به نظر می رسد پیشرفتی در بیشتر موضوعات حاصل نگردیده است. متوجه هستیم که ممکن است بعضی از این موارد به زمان بیشتری نسبت به سایرین احتیاج داشته باشد لیکن مایلم از شما تقاضا نمایم ما را در جریان پیشرفت موارد زیر قرار دهید:

- ما از کمیته ملی المپیک درخواست کردیم تا جهت برگزاری یک مجمع عمومی برای انتخاب رئیس جدید همکاری نماید. این مجمع عمومی می بایست هرچه زودتر با ریاست آقای صفایی برگزار گردد. مجمعی که به ریاست شخصی دیگر برگزار شده یا در حال برگزاری می باشد از نظر فدراسیون جهانی معتبر نخواهد بود. با این حال چنانچه اساسنامه فدراسیون رعایت شود و انتخابات به طرز صحیحی برگزار گردد هیچ چیز مانع از این نمی شود که آقای شجاعی یا هر شخص دیگری کاندیدای این سمت باشد.

- هرگونه پیشرفت در زمینه از بین بردن احتمال اینکه وزیر ورزش بتواند ریاست فدراسیون را بدون برگزاری مجمع عمومی برکنار کنددر اساسنامه فدراسیونها. ما اینگونه نتیجه می گیریم که مجمع عمومی که توسط فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار خواهد شد اساسنامه را نیز به این منظور تغییر خواهد داد که پس از آن، می توان اساسنامه را برای اطلاع و تائید توسط فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ارسال کرد.

امیدواریم که این موضوع هرچه زودتر برطرف گردد.

ارادتمند

تام دیلن

دبیرکل

رونوشت:

- پروفسور دكتر اوگور اردنر رييس فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان

- آقاي پيره‌ ميرو مسئول روابط با كميته‌هاي ملي المپيك كميته‌ بين‌المللي المپيك

- آقاي اندرو رايان مدير انجمن فدراسيون‌هاي بين‌المللي المپيك تابستاني

- آقاي كريم صفايي رييس فدراسيون تيراندازي با كمان جمهوري اسلامي ايران

- آقاي محمد عباسي وزير ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران

- آقای محمدعلی شجاعی/با

 تصوير اصل نامه





برچسب ها: تعلیق ، جهانی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار