نويسنده و تحليلگر سياسي با بيان اينکه غرب از جمله آمريکا هميشه با خصومت‌ورزي با مسلمانان برخورد مي‌کند تاکيد کرد: برخي کشورهاي اسلامي مانند عربستان با آمريکا در اهانت کردن به مقدسات اسلامي همکاري مي‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ اين نويسنده درباره دوگانگي معيارهاي کشورهاي غربي، از جمله فرانسه، درباره ارزش‌هاي اسلامي و اينکه از يک سو اجازه انتشار تصاوير اهانت‌آميز به پيامبر (ص) را مي‌دهد و از سوي ديگر از برگزاري تظاهرات مسلمانان جلوگيري مي‌کند گفت: تقريباً، از صد سال پيش شاهد هستيم که غرب با ما با دوگانگي رفتار مي‌کند.

 غرب هميشه، بدون در نظر گرفتن مذهب، جريان و تاريخ، با ما خصومت‌ورزي مي‌کند.وي گفت: غرب دشمن اسلام است، اما در اين باره به نوعي ظاهرسازي مي‌کند. امروز، شاهد هستيم که آمريکا علناً عليه اسلام مي‌جنگد.

 آمريکا و اتحاديه اروپا و برخي کشورها و گروه‌هاي اسلامي مانند خاندان آل سعود خواهان از بين بردن قداست و ارزش‌هاي اسلامي هستند.

وفيق ابراهيم تصريح کرد: امروز جهان به دو قطب تقسيم شده است که در يک طرف آمريکا، اروپا  قرار دارند و در طرف ديگر مسلمانان هستند که خواهان حفظ ارزش‌ها  و مقدسات خود و کرامت پيامبرشان (ص) هستند.

وي گفت: کشورهاي غربي بر اساس قوانين خود در جهت منافع عالي خود عمل و بر اساس آن براي ايجاد کودتا، ترور، ايجاد طرح‌هاي اقتصادي و ديگر طرح‌ها  که احساس مي‌کنند بر کشورشان تاثير مثبت دارد تلاش مي‌کنند.

برچسب ها: عربستان ، آمریکا ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار