با برنامه ریزی های صورت گرفته مشاغل ایجاد شده با تسهیلات این صندوق پایدار و تضمین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، معاون امور استان ها و امور شعبات صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع)‌ این صندوق را از سال 85 دارای مسولیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دانست و افزود: طی شش سال گذشته با پرداخت 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات، برای 400 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

همتی پرداخت وام اشتغال را در این صندوق دارای شرایطی دانست و یادآورشد: پیش از پرداخت تسهیلات بررسی های كامل از نوع اشتغال و صلاحیت فرد برای ایجاد اشتغال پایدار به صورت كامل بررسی می شود و پس از پرداخت وام نیز نظارت ها و پیگیری های لازم برای نتیجه دهی صورت می گیرد.

وی تسهیلات پرداخت شده برای اشتغالزایی را برابر با بودجه این صندوق ندانست و اظهار كرد: تسهیلات پرداخت شده به صورت گردشی با پرداخت اقساط به صورت مجدد در قالب وام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

معاون امور استانها و امور شعبات صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) كشور، با بیان اینكه در صورت دریافت هر بودجه، اعتبارات در قالب وام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، گفت: شهروندان برای گشایش حساب می توانند به صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) مراجعه و به این طریق زمینه پرداخت وام برای خود و سایرین را فراهم كنند./س

برچسب ها: مشاغل ، صندوق ، مهر ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.