دهها هزار لبناني، سعودي و افغان امروز هم خشم و انزجار خود را به فیلم آمریکایی صهیونیستی موهن به ساحت حضرت محمد (ص) نشان دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، لبنانی ها در اعتراض به فیلم آمریکایی صهیونیستی موهن به ساحت حضرت محمد (ص ) در شهر صور لبنان تظاهرات کردند و اسقف مسیحیان مارونی شهر صور نیز به همراه دیگر مسیحیان در این تظاهرات شرکت کرده بود.
 
این تظاهرات را حزب الله لبنان و جنبش امل برگزار کرده بودند.

یک هیئت عالی رتبه از رهبران حزب الله لبنان و در رأس آنها شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله در این تظاهرات شرکت کرده بودند.

تظاهرات در لبنان متوقف نشده است و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد شد تا به آنهایی که می باید پیام را بگیرند با قدرت پیام داده شود. این پیام آن است که به هیچ وجه اجازه اهانت به مقدس ترین مقدسات اسلامی داده نخواهد شد.
 
همچنین شماری از مردم عربستان با وجود آنکه رژیم آل سعود تظاهرات در اعتراض به فیلم آمریکایی صهیونیستی موهن به ساحت حضرت محمد (ص ) را ممنوع کرده است در شهر ریاض تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات در محکومیت آمریکا که حامی این فیلم موهن به اسلام است شعار سر دادند.

آنها از دولت عربستان خواستند برای فشار به واشنگتن به منظور متوقف کردن نمایش این فیلم فشار بیاورند و سفیر آمریکا از ریاض و آمریکایی ها را از منطقه اخراج کنند.

تظاهرکنندگان بر لزوم مجازات مسئولان چنین اقدامات مغرضانه و زشتی تأکید کردند.

دهها نفر از شهروندان كابل نيز امروز با راهپيمايي در غرب اين شهر و با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريکا، توهين به مقدسات اسلامي را محكوم كردند. آنان همچنين از دولت افغانستان خواستند همه پيمان هاي امضا شده با آمريكا را به حالت تعليق درآورد.

اين سومين تظاهرات ضد آمريكايي در كابل در پي انتشار فيلم موهن است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار