شهردار منطقه 4 گفت: به منظور روحیه نشاط و شادابی و تقویت توان دفاعی بسیجیان مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کریمیان ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت توان دفاعی بسیجیان بویژه اعضای شورا و گردان عاشورا و فرماندهان نواحی مسابقات تیر اندازی با کلت کمری، دارت و تنیس روی میز برگزار می شود.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: در این راستا کوهپیمایی به سمت تپه نور الشهدا برای بسیجیان منطقه برگزار خواهد شد.
کریمیان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی و رزمی دفاع مقدس شامل عکس و کتاب و نمایش فیلم های مستند با موضوع دفاع مقدس در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه برپا می شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری ششمین یادواره شهدای منطقه 4 بیان کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تجدید خاطرات حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس یادواره شهدای محلات  20گانه منطقه در روز سه شنبه 4 مهر در سالن آمفی تئاتر منطقه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: زیارت قبور شهدای امام زاده پنج تن لویزان، حضور دسته جمعی بسیجیان در نماز با شکوه جمعه تهران هماهنگی با سازمان انتقال خون جهت خونگیری از کارکنان،دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود./ف
برچسب ها: نواحی ، فیلم ، شامخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار