فرماندار ویژه آبادان گفت: با احداث بازارچه فروش میگو در تمام فصول سال می‌توان میگو را با نرخ تولیدی متعارف در بازار عرضه کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان  بهرام ایلخاص‌زاده در جلسه شورای سلامت که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهرستان آبادان با وجود برخورداری از مزارع مستعد و فراوان میگو باز هم شاهد نوساناتی در نرخ آن است.

وی با لزوم احداث بازارچه میگو در این شهرستان افزود: با احداث بازارچه فروش میگو در تمام فصول سال می‌توان میگو را با نرخ تولیدی متعارف در بازار عرضه کرد و امتیازی ویژه‌ای را برای شهروندان قائل شد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان کمال استفاده و بهره را برده و از این طریق به اقتصاد منطقه، مردم و بخش صید و صیادی رونق بخشید.

*ساماندهی جایگاه فروش دام زنده

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی جایگاه فروش دام زنده در شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان امر باید هرچه سریع‌تر در راستای رفع مشکلات پیش‌روی این بخش تلاش کرده و بهسازی و ساماندهی جایگاه فروش دام زنده را مدنظر قرار دهند./س
 
برچسب ها: احداث ، بازارچه ، میگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.