در جنگ ظالمانه تحریم کشورهای غربی بر علیه ایران با همت و انسجام مردم و دولت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، سردار رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری امروز 29 شهریور در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در آمفی تئاتر ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شده بود، افزود: تنها جایی که در طول تاریخ کهن ایران همه ملت بزرگ این کشور از اقشار مختلف در آن شرکت کردند جنگ هشت سال دفاع مقدس بود به طوری که جنگ های دیگر ایران بین پادشاهان صورت می گرفت و مردم دخالتی در آن نداشتند.
 
وی گفت: مقاومت و شجاعت فرزندان ملت ایران در این 8 سال تنها برای حفظ سرزمین نبود بلکه هدف اصلی حفظ هویت، یعنی هویت اعتقادی ، فرهنگی و اسلامی بود که راس فرماندهی این جنگ به دست امام خمینی (ره) نائب امام زمان بود.
صفوی عنوان کرد: دشمن و حامیان دشمن ما یک هدف حداقلی و یک هدف حداکثری برای کشور ایران داشتند که هدف حداقلی آنها لغو قرارداد 1997 الجزایر و هدف حداکثری آن ها سقوط نوپای نظام جمهوری اسلامی بود که با تمام تلاش نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: اکنون پس از 23 سال پس از جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی ایران قلمرو نفوذ فرهنگی و سیاسی خود را از خلیج فارس تا مدیترانه گسترش داده است و نفوذ سیاسی ایران در تمام دنیا را نمی تواند انکار کند.
 
صفوی اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که ما در مظلومیت جنگیدیم و با شجاعت مقاومت کردیم و اطمینان داریم که در این تحریم های امروزی که ظالمانه از طرف کشورهای غربی برای ما ایجاد شده  به خصوص در زمینه داروهای سرطانی، مواد اولیه داروها و صنایع دیگر به حول قوه الهی  و با مقاومت ملی مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مسئولین و دولت از این گردنه تحریم ها عبور می کنیم و به پیروزی می رسیم و دومین شکست را نصیب تحریم کننده ها می کنیم./عط
برچسب ها: قلمرو ، شکست ، دشمن ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار