فرماندار شهرستان کوثر گفت: تامین امنیت سرمایه‌گذاران و آورده آنان مهمترین و ماندگارترین رمز پایداری سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید سعد‌الله رئیس‌ساداتی امروز در در جلسه بررسی راهکارهای جذب سرمایه‌‌‌گذاری شهرستان‌های خلخال و کوثر افزود: سرمایه گذار وقتی به یک منطقه وارد می‌شود انتظار حمایت همه جانبه و گسترده را دارد که ما باید این حمایت را از آنان دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه ضروری است شهرستان‌های خلخال و کوثر از این محرومیت خارج شوند گفت: اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را با راهکارهای عملی و منطقی جذب کنیم می‌توانیم شهرستان‌های خلخال و کوثر را از این وضعیت نجات دهیم و آینده روشن را برای آنان رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان کوثر همچنین با اشاره به تدوین راهکارهای جبران عقب‌ماندگی‌های شهرستان کوثر افزود: با برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در این شهرستان انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقبال بیشتری برای حضور در این شهرستان نشان دهند تا بتوانیم زمینه را برای خروج کوثر و خلخال از بن بست فراهم کنیم.

وی در ادامه رشد اقتصادی را عامل توسعه هر منطقه اعلام کرد و گفت: جاذبه‌ها و توانمندی‌های توسعه این دو شهرستان در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و بازرگانی و ایجاد تمهیدات لازم برای افزایش مشارکت سرمایه‌‌گذاران، تجار و بازرگانان در امر سرمایه‌گذاری از جمله ظرفیت‌های این منطقه برای سرمایه‌گذاری است./س

برچسب ها: کوثر ، تامین ، امنیت ، سرمایه ، گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.