کارشناس فوتبال: با توجه به حضورم در کمیته فنی از برنامه های کی روش کاملاً آگاه هستم و از ماندن وی در تیم ملی حمایت می کنم.

محصص کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از ماندن کی روش در تیم ملی حمایت می کنم و معتقدم کی روش بعد از جام جهانی هم در تیم ملی بماند و حضور وی می تواند به فوتبال ما بسیار کمک کند.

وی در مورد پیش بینی رفتن یا عدم رفتن تیم ملی به جام جهانی افزود: حتی کره جنوبی هم مطمئن نیست که به جام جهانی میرود چون هنوز بازی های زیادی مانده و چیزی قابل پیش بینی نیست.

گلر تیم ما بازی واقعی خود را انجام دهد می تواند به جام جهانی برود.

وی ادامه داد: مشکل بزرگ فوتبال ما عدم توجه به تیم های پایه است تیم ها باید ملزم به ایجاد مدارس فوتبال شوند و تیم های حاضر در لیگ برتر دسته یک و جام آزادگان موظف به داشتن تیم های پایه در رده نوجوانان نونهالان و امید باشند.

وی گفت: در مقطع فعلی باید از تیم ملی حمایت شود انتقاد کردن ساده است باید تیم ملی را راهنمایی کنیم و راه کار به آن ارائه دهیم.

تیم ملی برای بردن به اعتماد نفس احتیاج دارد قبول دارم از نظر امکانات کشورهایی مثل کره، ژاپن و حتی چین با ما قابل مقایسه نیستند اما از نظر استعداد و توانایی، هوش بازی، آمادگی جسمانی (شرایط فیزیکی) و مربی هنوز حرف اول را می زنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار