كارشناس فوتبال در خصوص رويارويي پرسپوليس و استقلال گفت:‌ با توجه به عملكرد هر 2 تيم در بازي هاي گذشته معتقدم دربي 74 نتيجه برابري را خواهد داشت هر 2 تيم به طور كامل با يكديگر آشنايي دارند.

مرتضي محصص در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به عملكرد پرسپوليس و استقلال در بازي هاي گذشته گمان مي كنم اين دربي باتساوي به پايان مي‌رسد زيرا اين دو تيم آشنايي كاملي به وضعيت يكديگر دارند و از تمام نقاط ضعف و قدرت يكديگر آگاهند.

وي افزود: استقلال در دربي نمي‌تواند از وجود خسرو حيدري و آندرتيموريان بهره‌گيرد اما معتقدم كه حضور نداشتن چند بازيكن در تيم نمي‌تواند باعث ضعف استقلال شود زيرا يارگيري در ابتداي فصل بايد به صورت منطقي و برنامه‌ريزي شده انجام گيرد تا جدايي چند بازيكن از تركيب باعث افت تيم نشود.

محصص در اداه بيان داشت:‌ استقلال در تبريز با كسب 3 اميتاز اين بازي حساس در شرايط خوبي به سر مي‌برد و با انگيزه در زمين حضور مي‌يابند و با انگيزه در زمين حضور مي‌يابند پرسپوليس نيز به سبب تساوي در هفته قبل مقابل ذوب‌آهن اصفهان كه در نظر هواداران به منزله باخت بود با هدف پيروزي مقابل استقلال و راضي هواداران به ميدان مسابقه مي‌آيند.

وي تصريح كرد:‌ هر دو تيم در درجه اول سعي مي كنند كه گل دريافت نكند به همين دليل آرايشي تدافعي به خود مي‌‌گيرند و بيشترين زمان و بازي در ميانه زمين انجام مي‌گيرد و تيم‌ها پوشش دفاعي خود را قوي مي‌كنند.

محصص تاكيد كرد: به احتمال زياد كادر فني در تيم دوهافبك دفاعي مقابل يكديگر استفاده خواهند كرد تا جلوي هافبك‌هاي طراح و حريفشان را بگيرند.

وي در پايان بيان كرد: اميدوارم كه دو تيم بازي سازي را از دفاع شروع كرده و مانند باشگاه‌هاي نامي جهان عمل كنند تا شاهد بازي زيبايي از دو تيم باشيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار