معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، فضای آموزشی و محوطه بازی 54 مدرسه تجهیز، بهسازی و نوسازی شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه چهار ، سمانه زمانی گرمسیری با بیان این خبر گفت: طرح حمایت از مدارس با اهداف ایجاد الگوی مدیریت واحد و توزیع عادلانه خدمات در مدارس، کمک به ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان و کمک به تجهیز بهسازی و نوسازی مدارس، با ایمن سازی و بازسازی محیط های آموزشی 54 مدرسه در سه بخش فعالیتهای عمرانی، برنامه ای و تجهیزی اجرا و به پایان رسید.
وی افزود: با توجه به بودجه مصوب اداره آموزش شهروندی و مشکلات فراوان مدارس در بحث ایمن سازی، مقاوم سازی و بهسازی و اجرای طرح شش کلاس شدن مدارس ابتدایی و نیاز مبرم به کلاس درس، تفاهم نامه ای با اداره آموزش و پرورش منطقه 4 منعقد شد و ضمن اولویت بندی مدارس، بودجه فعالیتهای عمرانی بیش از دو برابر افزایش یافت.
زمانی در ادامه افزود: این طرح از مرداد ماه سال جاری آغاز شد و بر اساس لیست نیازسنجی اداره آموزش و پرورش منطقه، 54 مدرسه تحت پوشش طرح عمرانی قرار گرفتند و 25 شهریور ماه جاری و همزمان با جشن بازگشایی مدارس (باز باران) کار عمرانی مدارس به اتمام رسید. 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به تشریح فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در مدارس گفت: در این طرح، ایزوگام سقف، رنگ آمیزی مدارس، ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی، تعمیر سیم کشی برق مدارس، ایمن سازی خیابانهای منتهی به مدارس و تجهیز مدارس انجام شده است که در بخش فعالیتهای تجهیزی و برنامه ای در طول سال تحصیلی92-91  ادامه خواهد یافت.
برچسب ها: مدرسه ، تهران ، بهسازی ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار