تيم واليبال پيکان در حالي خود را براي حضور در مسابقات ليگ برتر امسال آماده مي کند که هنوز بدهي هاي فصل گذشته خود را تسويه نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پيکاني ها در حالي فرياد کمبود بودجه را سر داده اند که با بازيکناني چون امير حسيني، فرهاد ظريف، سيد مهدي بازارگرد، آرش کشاورزي و... که مبالغ قرارداد آنها بالاست براي حضور در مسابقات ليگ برتر امسال قرارداد همکاري بسته اند.
تيم واليبال پيکان از مبالغ پرداختي فصل گذشته خود 35 ميليون تومان به فدراسيون و بازيکنان و مبلغي هم به عنوان اجاره سالن (خانه واليبال) و استان به هيئت واليبال استان تهران بدهکار است.
بدهي هاي پيکان فقط به سال گذشته ختم نمي شود بلکه آنها در آستانه شروع ليگ برتر 1391 مبلغ 40 ميليون تومان ديگر به عنوان وروديه به فدراسيون بدهکارند.
منوچهر پورحسن رئيس سازمان ليگ فدراسيون در اين باره مي گويد: با توجه به آنکه پيکان يکي از تيم ها و حاميان قديمي واليبال محسوب مي شود، ما در سال جاري با آنها کنار خواهيم آمد و تا رفع مشکل مالي اين باشگاه مسائل و مشکلات آنها را درک مي کنيم.
وي تصريح کرد: طبق هماهنگي هاي انجام شده با داورزني رئيس فدراسيون واليبال قرار است بدهي هاي اين باشگاه به صورت اقساطي دريافت شود، پيکاني ها بايد 50 درصد بدهي هاي خود را تا پايان شهريورماه و 50 درصد الباقي را آبان ماه دريافت کنند./ق
برچسب ها: والیبال ، بدهی ، پیکان ، اقساط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار